گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه Hometex استانبول ۲۰۲۴: دنیای منسوجات خانگی 

Hometex استانبول، بزرگترین گردهمایی نساجی در اروپا، ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و آفریقا می باشد که از ۱ تا ۵ خرداد ماه  ۱۴۰۳ میزبان شرکت های نساجی پیشرو جهان در بخش منسوجات خانگی در مرکز نمایشگاه استانبول باشد. این نمایشگاه که توسط انجمن صنعتگران منسوجات خانگی ترکیه (TETSIAD) و KFA Fuarcılık INC برگزار می شود، دست اندر کاران صنعت منسوجات خانگی را گرد هم می آورد.

دوره قبلی نمایشگاه یک موفقیت بزرگ بود و بیش از ۸۵۰ شرکت نمایشگاهی داخلی و خارجی را جذب کرد و در مدت ۵ روز توانست ۱۷۰۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۲۶ کشور را کنار هم جمع کند. حجم تجارت ایجاد شده در این نمایشگاه فراتر از انتظارات بود و به رقم خیره کننده ۱.۵ میلیارد دلار رسید. هم غرفه داران و هم بازدیدکنندگان از آن به عنوان موفق ترین رویداد منسوجات خانگی که تاکنون برگزار شده است، یاد کردند.

برای نمایشگاه امسال، Hometex با ارائه یک پلتفرم جامع برای واردکنندگان، صادرکنندگان، تولیدکنندگان، خرده‌فروشان، عمده‌فروشان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، طراحان، معماران داخلی، دکوراتورها و تصمیم‌گیرندگان بخش هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و بیمارستان‌ها، قصد دارد براهمیت این رویداد اضافه کند. بازدیدکنندگان از سرتاسر جهان می‌توانند کیفیت، طیف وسیع محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را که توسط صنعت منسوجات خانگی ترکیه ارائه می‌شود، کشف کنند.

جلسات B2B نیز تعاملات مستقیم بین خریداران خارجی و شرکت های ترک را تسهیل می کند و همکاری های تجاری جدید را تقویت می کند. انتظار می رود هیئت هایی از بازارهای بزرگ مانند ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، یونان و جمهوری های ترکیه شرکت کنند و فرصت های ارزشمندی را در اختیار غرفه داران قرار دهند.

نمایشگاه Hometex استانبول 2024

نکته برجسته کلیدی نمایشگاه امسال، اهمیت به جدیدترین تم ها و سبک های منسوجات خانگی در زمینه پایداری می باشد. در Hometex 2024، پایداری در کانون توجه قرار می گیرد و نشان دهنده تعهد صنعت به شیوه های سازگار با محیط زیست است. غرفه داران خطوط تولید پایدار، مواد نوآورانه، و فرآیندهای تولید سبز خود را به نمایش می گذارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

هومتکس استانبول ۲۰۲۴ با مقیاس وسیع، فهرست غرفه داران متنوع و همکاری وسیع خریداران و سهامداران این صنعت، مکانی مهم برای تجارت جهانی منسوجات خانگی است.نمابشگاه امسال روندهای جدیدی را شکل میدهد، نوآوریرا تقویت میکند و رشد کسب و کار را در این بخش برای سال پیش رو تقویت کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×