اخبار نساجی

معاون وزیر:دولت زمینه سرمایه گذاری آسان در حوزه معدن را فراهم می کند

 

ارومیه – معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت زمینه سرمایه گذاری آسان در حوزه معدن را فراهم می کند.

وجیه الله جعفری روز چهارشنبه در همایش کاربردی معدن و صنایع معدنی در اتاق بازرگانی ارومیه افزود: باید به دنبال سرمایه گذاری جدی در حوزه معدن باشیم که در این خصوص جایگاه بخش خصوصی بسیار مهم و اساسی است.

وی اضافه کرد: جایگاه سرمایه گذاری در حوزه معدن باید پررنگ شود که در این خصوص همکاری و همراهی بخش های مختلف دولتی و خصوصی ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاران باید با قدرت و مدیریت قوی وارد عمل شوند و سرمایه گذاری های دقیق در حوزه اکتشاف صورت گیرد.

معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت ، استفاده از توان دانش آموختگان دانشگاهی ، سازمان نظام مهندسی و مشاورین حوزه معادن را مورد تاکید قرار داد و گفت: بعد از این اکتشاف معادن علمی و تخصصی می شود که در این راستا باید از گروه های مشاوره به خوبی بهره جست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جعفری افزود: امروزه بخش معدن بخش پایه در هر کشوری است و نباید خللی در کار اکتشاف و استخراج مواد معدنی ایجاد شود در غیر این صورت کاهش بهره وری در این حوزه را شاهد خواهیم بود.

همایش معدن و صنایع معدنی روز چهارشنبه در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آذربایجان غربی آغاز شده و فردا به کار خود پایان می دهد.

شرکت کنندگان در این همایش فردا / پنجشنبه / با حضور در مجتمع معادن و کارخانجات ˈبرادران آزغ ˈ شهرستان مهاباد و معدن طلای آق دره شهرستان تکاب از نزدیک با ظرفیت های معدنی آذربایجان غربی آشنا خواهند شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×