اخبار نساجی

بخش خصوصی تشکل نمایشگاهی تشکیل دهد

 

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های کشور معتقد است: ایجاد تشکل نمایشگاهی توسط بخش خصوصی به رشد صنعت نمایشگاهی کشور کمک می کند.

به گزارش بی باک به نقل از شانا؛ کاظم اکبرپور با تاکید بر ضرورت ایجاد تشکل نمایشگاهی از سوی بخش خصوصی افزود: با تأسیس این تشکل، بخش خصوصی می تواند در صنعت نمایشگاهی وزنه قابل اتکایی باشد و حق خود را از دولت و مجلس بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از ۴۰ سال است که هنوز نتوانسته ایم تشکل نمایشگاهی در کشور داشته باشیم، گفت: در تمام دنیا، اتاق های بازرگانی در صنعت نمایشگاهی دخیل هستند و پیش از آنکه دولت نیاز به این صنعت داشته باشد، بخش خصوصی نیازمند آن است.

اکبر‌پور با بیان اینکه درآمد صنعت نمایشگاهی در بسیاری از کشورها مانند امارات، با درآمد نفت آنها مقایسه می شود، افزود: صنعت نمایشگاهی ابزار درآمد و ثروت ملی هر کشوری محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتقال نمایشگاه تهران به پرند اشاره کرد و ادامه داد: سایت نمایشگاهی پرند با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد و بخش خصوصی اگر برای مشارکت در ساخت این مجموعه وارد شود استقبال کرده و تفاهم نامه را بلافاصله امضا می کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اکبرپور افزود: ظرفیت کشور ۲۰۰ عنوان نمایشگاهی است که در حال حاضر ۶۰ تا ۷۰ عنوان بیشتر فعال نیست.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های کشور با بیان اینکه در تهران حداقل دو سایت نمایشگاهی دیگر باید ایجاد شود، خاطرنشان کرد: سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برای نمایشگاه های متوسط در نظر گرفته شده است و مجموعه نمایشگاهی پرند نیز به نمایشگاه‌های بزرگ اختصاص یافته و در نمایشگاه ولنجک نیز نمایشگاه های کوچک و تخصصی برگزار می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×