اخبار نساجی

مودی رتبه اعتباری قبرس را کاهش داد

 

مودی رتبه اعتباری قبرس را کاهش داد

موسسه رتبه بندی مودی در تازه ترین گزارش خود رتبه اعتباری قبرس را کاهش داد و اعلام کرد آسیب پذیری شدید سیستم بانکی قبرس در برابر بحران مالی یونان علت اصلی کاهش رتبه اعتباری این کشور به شمار می رود . .

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتد پرس موسسه مودی اعلام کرد آسیب پذیری شدید سیستم بانکی قبرس در برابر بحران مالی یونان علت اصلی کاهش رتبه اعتباری این کشور به شمار می رود .

موسسه مودی رتبه اعتباری قبرس را به پایین ترین حد ممکن تنزل داده است . بر اساس این گزارش موسسه مودی رتبه اعتباری قبرس را با یک رتبه کاهش به بی ای یک رسانده است و چشم انداز منفی را برای اقتصاد این کشور پیش بینی کرده است .

مودی دومین موسسه رتبه بندی پس از موسسه استاندارد پورز است که رتبه اعتباری قبرس را به شدت کاهش داده است . کاهش رتبه اعتباری قبرس موجب خواهد شد تا این کشور عضو یورو برای تامین هزینه های بودجه مجبور به دریافت ۲.۵ میلیارد یورو کمک خارجی با بهره پایین از روسیه شود .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کاهش رتبه اعتباری قبرس از سوی دو موسسه بزرگ رتبه بندی بین المللی تاثیر منفی زیادی بر اعتماد سرمایه گذاران بین المللی خواهد داشت . رهبران اروپایی به شدت نسبت به عملکرد موسسات رتبه بندی بین المللی انتقاد و اعتراض می کنند . قرار است کشورهای اروپایی تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی موسسه رتبه بندی کاملا مستقلی از موسسات رتبه بندی آمریکایی تاسیس کنند .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×