اخبار نساجی

نایب رئیس اول شورای اصناف اعلام کرد: حمایت از تولید داخلی و عدم ورود کالای قاچاق

 

نایب رئیس اول شورای اصناف اعلام کرد: حمایت از تولید داخلی و عدم ورود کالای قاچاق

نایب رئیس اول شورای اصناف کشور با بیان اینکه طرح شبنم در اجرای حمایت از تولید داخلی و ملی و عدم ورود کالای قاچاق ساماندهی شده است، ابراز کرد: تجربه طرح شبنم در کشورهایی نظیر آلمان و کره از سال‌های گذشته اجرایی و عملیاتی شده است

جلال‌الدین محمدشکریه _نایب رئیس اول شورای اصناف کشور_ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: در این طرح نرم‌افزاری روی گوشی‌های همراه نصب می‌شود و مصرف‌کننده می‌تواند با قرار دادن گوشی در حالت فیلم‌برداری بارکد پشت کالا را رصد کند و در این صورت کالای قانونی و قاچاق به راحتی از یکدیگر قابل شناسایی می‌شود.

نایب رئیس اول شورای اصناف کشور با تاکید بر اینکه تولید کنندگان و واردکنندگان متولی نصب (بارکد) شبنم بر محصولات خود هستند گفت: به‌زودی واحدهای صنفی تکلیفی برای نصب بارکد نخواهند داشت و تولیدکنندگان و واردکنندگان متولیان اصلی طرح «شبنم» می‌شوند و بازرسان صنوف بر این امر نظارت می‌کنند

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح شبنم «شبکه بازرسی و نظارت اصناف» افزود: محدودیت‌ کالای قاچاق با طرح شبنم اجرایی می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

محمدشکریه، درباره برخوردهای دستگاه‌های نظارتی متخلفان کالای قاچاق پس از اجرای طرح شبنم گفت: در صورت اصرار فروشنده به عرضه کالای قاچاق طبق قوانین تعزیرات حکومتی برخورد قانونی با اینگونه واحدها صورت می‌گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×