اخبار نساجی

نظارت بر بازار تشدید می گردد

 

نظارت بر بازار تشدید می گردد

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان گفت : تنظیم بازار در ایام پایان سال تضمینی برای حفظ ثبات در بازار است واین نظارت بر بازار تشدید می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت ،معدن و تجارت(mimt) و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، امیر حسین نظری با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۱، آثار حاصل از اجرای این طرح را در سالهای گذشته مناسب ارزیابی کرد وگفت: سال گذشته علی‌رغم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و اصلاح قیمت‌حاملهای انرژی بازار از ثبات بسیار خوبی در ایام پایانی سال۸۹ و نوروز ۹۰برخوردار بود.
نظری هدف از این نظارتها را اعمال سیاست‌های تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع، نظارت وکنترل قیمت‌ها عنوان کرد و افزود : اداره تعزیرات حکومتی نیز شعبه  سیار جهت رسیدگی به تخلفات راه اندازی کرده است.
وی خاطر نشان کرد : در طرح نظارتی ویژه نوروز۹۱ برکالاهایی همچون البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی‌جات، لبنیات، ، گوشت مرغ، ماهی،قند و شکر، روغن‌نباتی، برنج، انبار و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار ونمایشگاههای عرضه مستقیم کالانظارت می شود .
به گفته نظری، این طرح در بخش خدمات در برگیرنده شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون‌شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×