اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه فرش قازی آنتپ با موفقیت قدرت این صنعت را به نمایش گذاشت

از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳، افتتاحیه نمایشگاه فرش قازی آنتپ در مرکز نمایشگاه خاورمیانه قازی آنتپ (OFM) برگزار شد و شهرت این شهر را به عنوان قطب جهانی صنعت فرش به همه ثابت کرد. این رویداد که توسط گروه نمایشگاه های Tüyap و با همکاری اتاق بازرگانی قازی آنتپ برگزار شد، با ۱۵۰ شرکت از ۱۰ کشور و بازدیدکنندگان از ۸۰ کشور مختلف توجه بین المللی قابل توجهی را به خود جلب کرد.

این نمایشگاه که طیف وسیعی از محصولات از جمله فرش ماشینی، سجاده و انواع کف پوش را به نمایش گذاشت، ثابت کرد که رویدادی محوری برای بخش فرش است. این نمایشگاه پلت فرمی را برای مذاکرات، توافق‌ها و همکاری‌ های متعدد فراهم کرد و فرصت‌ های قابل توجهی را برای شرکت‌های شرکت‌کننده و بازدید کنندگان ایجاد کرد.

Ilhan Ersözlü، مدیر کل گروه نمایشگاه‌های Tüyap، بر رهبری جهانی قازی آنتپ در تولید و صادرات فرش ماشینی تاکید کرد. Ersözlü خاطرنشان کرد: “چنین پتانسیلی باید در سراسر جهان و در کشور ما بهتر شناخته شود. ما معتقدیم که نمایشگاه ما که امسال برای اولین بار برگزار شد، تاثیر قابل توجهی داشت.”

Tuncay Yıldırım، رئیس اتاق بازرگانی قازی آنتپ،  خوش بینی خود را نسبت به تأثیر این نمایشگاه بر اقتصاد قازی آنتپ ابراز کرد. یلدیریم تصریح کرد: این نمایشگاه که بدون شک مزایای زیادی برای تقویت ارتباطات تجاری موجود و ایجاد ارتباطات جدید برای شرکت‌های ما به ارمغان آورد، همچنین به بهبود منطقه ما که به شدت تحت تأثیر زلزله‌ های ۶ فوریه قرار گرفته است، کمک کرد.

نمایشگاه فرش قازی آنتپ با حمایت سازمان‌های دولتی و صنعتی محلی، با هدف جذب بازدیدکنندگان بین‌المللی، به‌ ویژه از خاورمیانه، شمال آفریقا و اروپا برگزار شد. در این مراسم نمایندگانی از کشورهایی مانند امارات، آلمان، عراق، مصر و بسیاری دیگر حضور داشتند.

نقش مهم ترکیه در صنعت فرش جهانی با صادرات ۳ میلیارد دلاری آن به ۱۱۷ کشور بر همگان ثابت شده است و این کشور را به دومین صادرکننده فرش در سراسر جهان و تولید کننده پیشرو فرش ماشینی تبدیل کرده است.

این رویداد با توجه به انتظارات برای تبدیل شدن به نمایشگاه برجسته سالانه برای صنعت و ارتقای بیشتر وضعیت قازی آنتپ به عنوان پایتخت صنعت فرش پایان یافت.

Parisa TadayonFard

Recent Posts

تولیدکنندگان صنعت پوشاک باید استانداردهای حوزه پوشاک را رعایت کنند (ویدیو)

آقای علی همتی مدیرعامل شرکت جهان اروم ایاز: نامه ای از سمت برگزارکنندگان نمایشگاه برای…

1 ساعت ago

طراحی محصول؛ قلب تپنده نوآوری و رقابت‌پذیری

طراحی محصول فرایند ایده‌پردازی، خلق و تولید مجدد محصولاتی است که می‌تواند نیاز کاربر را…

6 ساعت ago

اجرای مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در صنعت نساجی-ریسندگی

  اینکه وظیفه و مسئولیت کنترل کیفیت محصول تولید شده میانی و نهایی در یک…

2 روز ago

حضور در نمایشگاه ها باعث قوی شدن ارتباطات بین المللی میشود (ویدیو)

مهندس سعید جلالی قدیری دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در مصاحبه…

4 روز ago

هدف اصلی شرکت‌های داخلی از حضور در انواع نمایشگاه‌های بین‌المللی چیست؟

مولف: دکتر عابدین زاده نیاسر برای سالیان متمادی، شرکت در نمایشگاه‌های تجاری جایگاهی منظم در…

4 روز ago

صنعت نساجی جایگاه بسیار بالایی در اقتصاد کشور و زمینه اشتغال دارد (ویدیو)

آقای هادی آقایی در مصاحبه با مجله کهن فرمودند: گروه صنعتی فرش زمرد مشهد از…

4 روز ago