اخبار نساجی

نوسان بهای جهانی طلا در مرز ۱۷۰۰ دلار

 

نوسان بهای جهانی طلا در مرز ۱۷۰۰ دلار

بهای معاملات طلای کامکس در مرز ۱۷۰۰ دلار که یک سطح قیمت مهم محسوب می شود، در نوسان است اما احتمال کاهش آن به دلیل فروش اتوماتیک و فراهم شدن فرصت معاملات ارزان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از وال استریت ژورنال، قیمت طلا به دنبال کاهش شاخص بازارهای سهام، به ۱۶۹۴ دلار در هر اونس کاهش یافت. شاخص ۵۰۰ استاندارد اند پور اخیرا ۰.۷ درصد کاهش یافته و به ۱۳۵۹.۴۹ واحد رسید. کاهش بهای طلا با نزدیک شدن بهای آن به مرز ۱۷۰۰ دلار که سفارش های فروش خودکار را در پی داشت، تسریع شد.

طلا برای تحویل در ماه آوریل در بازار کامکس نیویورک، ۱۷۰۴ دلار در هر اونس معامله شد که ۵.۳۰ دلار یا ۰.۳ درصد نسبت به بهای معاملات قبلی کاهش داشت.

گزارش شورای جهانی طلا نشان می دهد تقاضای طلا در سال ۲۰۱۱ با تقاضای بالای سرمایه گذاری برای این فلز، خرید در چین و خرید از سوی بانک های مرکزی که بالاترین میزان در ۴۰ سال گذشته بود، به بالاترین میزان در ۱۴ سال گذشته رسید. چین ممکن است در سال جاری از هند پیشی بگیرد و بزرگ ترین مصرف کننده طلا در جهان شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×