اخبار نساجی

نیامدن بهمنی به مجلس مسئله بزرگی نیست

آمدن یا نیامدن مسئولین به مجلس منجر به حل شدن موضوعات کشور نمی‌شود و برای اصلاح وضعیت نگران کننده اقتصاد کشور بهترین گزینه تشکیل کارگروه است.

ایلنا: نماینده اصولگرای مجلس نهم، غیبت رئیس کل بانک مرکزی در بهارستان برای برگزاری جلسه غیرعلنی را قابل توجیه دانست.

محمدتقی رهبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در این زمینه گفت: عدم حضور بهمنی در مجلس شاید به دلیل غیبت وزرای اقتصاد و معدن و تجارت باشد که همراه رئیس جمهور به خارج از کشور رفته بودند.

وی افزود: نیامدن بهمنی به مجلس مسئله بزرگی نیست البته ایشان باید نمایندگان را نسبت به علت غیبت خود توجیه و دلایل خود را بیان کند.

عضو فراکسیون حقوقی و قضایی مجلس هشتم تصریح کرد: با انجام سوال و دعوت از مسئولین کاری درست نمی‌شود بلکه باید کارگروهی متشکل از مجلس، دولت و کار‌شناسان نسبت به بررسی علت نوسانات اخیر در مسائل اقتصادی کشور تشکیل شود.

محمد تقی رهبر در ادامه گفت‌و‌گوی خود درباره نگاه افکار عمومی به توانایی نظارتی مجلس گفت: آمدن یا نیامدن مسئولین به مجلس منجر به حل شدن موضوعات کشور نمی‌شود و برای اصلاح وضعیت نگران کننده اقتصاد کشور بهترین گزینه تشکیل کارگروه مورد نظر است که علاوه بر بررسی مشکلات ارزی، مسائل مربوط به تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تاکید کرد: غیبت رئیس کل بانک مرکزی در جلسه روز گذشته مجلس نمی‌تواند دلیلی بر بی‌توجهی ایشان به مسائل باشد چرا که مجلس پیش از این دو نشست با حضور این‌ها داشته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×