اخبار نساجی

هشدار نسبت به توزیع سبد کالا در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

 

هشدار نسبت به توزیع سبد کالا در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

اعتباری برای آن در بودجه وجود ندارد

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نسبت به توزیع سبد کالا در فاز دوم هدفمندی یارانه ها هشدار داد و گفت: ‌اعتباری برای این موضوع در بودجه ۹۲ وجود نداشت.

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با فارس در مورد اختصاص منابع به سبد کالا اظهار داشت: نمایندگان در مورد منابع پرداختی به سبد کالا اعتراض کردند که معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در مجلس به نمایندگان عنوان کرد که این سبد و منابع آن در قانون بودجه ۹۲ لحاظ شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: قانون بودجه ۹۲ را دولت قبل نوشته و چگونه می‌شود که شما برای این کار منابع در نظر می‌گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برای سبد کالای پرداختی دولت، اعتباری در بودجه وجود نداشت، تصریح کرد: در جلسه حضوری با معاون رئیس جمهور پرسیدم که آیا منظور شما از ارائه سبد کالا به نیازمندان یا مرفهان بوده، بیان داشت: قطعاً نیازمندان هدف بوده، اما چرا به بیکاران و نیازمندان واقعی سبد پرداخت نشد، مسئله است و از وزیر کار نیز این سئوال پرسیده شد که چرا سبد کالا به صورت سلیقه‌ای و بی حساب و کتاب پرداخت شده است، اکنون نیز در مرحله جدید این شائبه و مشکل وجود دارد.

به گفته ثروتی در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه نمایندگان نامه‌های زیادی از افراد نیازمند برای دریافت سبد کالا وجود دارد که وزیر کار و معاون رئیس جمهور باید در این رابطه پاسخگو باشند و امیدواریم این مشکل حل شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×