اخبار نساجی

هند به همکاری با ایران در بخش انرژی ادامه می‌دهد

 

هند به همکاری با ایران در بخش انرژی ادامه می‌دهد

وزیر اقتصاد درباره گفت‌وگوهای اقتصادی برگزار شده بین ایران و کشورهای عضو جنبش عدم‌ تعهد در حاشیه اجلاس تهران گفت: هند مناسبات خود را با جمهوری اسلامی ایران در زمینه انرژی حفظ خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شمس الدین حسینی در مصاحبه با پایگاه خبری بلومبرگ گفت: ایران و هند در جریان برگزاری اجلاس عدم تعهد دیدارهای دوجانبه اقتصادی را انجام دادند.

وی افزود: دهلی نو، ایران را یک منبع تولید انرژی می‌داند و بنابراین در زمینه همکاری با ایران به عنوان یکی از منابع انرژی خود هوشیار است.

حسینی گفت: دولت هند بارها شجاعانه اعلام کرده که برای همیشه به مناسبات خود با ایران در زمینه انرژی ادامه خواهد داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزیر اقتصاد ایران درباره گفت‌وگوهای اقتصادی با کشورهای عربی گفت: تقریبا تمام همسایگان عربی ما در اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران حاضر بودند و ما در حاشیه این نشست مذاکرات اقتصادی با آنها داشتیم.

وی افزود: تمام این کشورها با توجه به عملکرد اقتصادی ایران در گذشته پیشنهادات تازه‌ای در زمینه مناسبات دوجانبه و چندجانبه در حوزه‌های مختلف نظیر انرژی، نفت، گاز، گردشگری، سفرهای زیارتی، مسکن و راه سازی داشتند.

وزیر اقتصاد گفت: ایران در حاشیه اجلاس سران غیرمتعهدها هیچ دیدار اقتصادی خاصی با مصر برگزار نکرد.

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین موضوعات مرتبط با انرژی که در اجلاس غیرمتعهدها مورد بررسی قرار گرفت، بحت احداث نیروگاه، سد و صادرات برق بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×