اخبار نساجی

هیچ اقدامی برای ساخت پلاسکو انجام نشده است

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با بیان اینکه هیچ اقدامی تاکنون برای ساخت مجدد ساختمان تخریب شده پلاسکو انجام نشده، گفت: قرار بود بنیاد مستضعفان تیرماه نقشه ساختمان جدید را ارائه کند که این کار هم هنوز انجام نشده است.

مجتبی درودیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه هیچ اقدامی تاکنون برای ساخت ساختمان تخریب شده پلاسکو انجام نشده است، گفت: قرار بود بنیاد مستضعفان تا تیرماه نقشه ساخت ساختمان را آماده کند که این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان در مورد پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی به کسبه آسیب‌دیده پلاسکو گفت: امکان اخذ این وام برای کسبه آسیب دیده پلاسکو که در مجتمع تجاری نور ساکن شده‌اند و دارای اجاره‌نامه هستند، فراهم است، اما با توجه به سود ۱۸ درصدی هیچ کدام از این کسبه جز یک نفر درخواستی برای اخذ این وام نداشته است.

وی با بیان اینکه دریافت وام با چنین سودی اصلا مناسب کار تولید نیست، گفت: به خصوص اینکه کسبه پلاسکو بخشی از اموال خود را در جریان حادثه آتش‌سوزی و تخریب از دست داده‌اند و امکان پرداخت چنین سودهایی به بانک را ندارند.

درودیان با اشاره به ۲۸۶ واحد تجاری تخریب نشده در ساختمان پلاسکو گفت: صاحبان این واحدهای تجاری در حال تلاش برای اخذ مجوز ورود به این واحدها از دادستانی هستند و بر این عقیده هستند که تا زمان آغاز به کار ساخت پلاسکو در این واحدها فعالیت کنند.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان گفت: این واحدها فعلا پلمپ هستند و اجناس هم در آن موجود است که متاسفانه مورد دستبرد سارقان هم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ پاسخ قانع کننده از سوی بنیاد مستضعفان در مورد تأخیر در ساخت ساختمان پلاسکو به کسبه داده نشده است، گفت: قرار است موضوع ساخت ساختمان پلاسکو به زودی در جلسه‌ایت عیین تکلیف شود و ما امیدواریم که بتوانیم پاسخ قانع‌کننده‌ای را از این جلسه دریافت کنیم.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه: جایگاه برجسته فرش دستباف ایرانی در دبـی(ویدیو)

نمایشگاه دموتکس دبی بعد از سال ها در شهر دبی برگزار شد. در نمایشگاه امسال…

10 ساعت ago

آغاز دوباره نمایشگاه دموتکس دبی با حضور فراگیر شرکت‌های ایرانی (ویدیو)

10 دوره در نمایشگاه های دموتکس آلمان، ترکیه و دبی حضور داشتیم. اکثریت شرکت کننده…

15 ساعت ago

مصاحبه با آقای سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، در طول نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

در گفتگوی اختصاصی مجله کهن با سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، که در…

17 ساعت ago

فرش عظیم زاده: جلوه ای از هنر و خلاقیت در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

فرش عظیم زاده یکی از معروفترین و بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه فرش دستبافت است. این…

2 روز ago

فرش ایرانی؛ قدرتمند اما نیازمند بازاریابی هدفمند (ویدیو)

معرفی کوتاه از شرکت بزرگ فرش قنبری نیا من امیر قنبری نیا پسر حاج محمود…

2 روز ago

بازگشت ایران به صحنه بین المللی در نمایشگاه دموتکس دبی (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه با یک وقفه 14 ساله دوباره برگزار شد و براساس در خواست…

3 روز ago