اخبار نساجی

موجودی صندوق توسعه ملی به ۴۰ میلیارد دلار رسید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

موجودی صندوق توسعه ملی به 40 میلیارد دلار رسید

عملیات پشتیبانی صندوق توسعه ملی با همکاری بخش خصوصی و بانک ها و وزارت خانه های ذیربط از طرح های توسعه ای به طور منظم در حال اجرایی است.
محمود دودانگه عضو هیئت عامل صندوق توسعه گفت: در حال حاضر سرمایه صندوق توسعه ملی رقمی بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار است که این رقم براساس مقررات و قوانین صندوق توسعه در راستای تعامل با بخشی خصوصی و بانک ها و وزارت خانه های ذیربط مثل: وزارت صنعت، معدن و تجارت و نفت همچنان در حال ادامه پشتیبانی منظم از طرح های توسعه ای است.

**آغاز پرداخت تسهیلات ریالی از هفته جاری به بخش کشاورزی

دودانگه درباره پرداخت تسهیلات ریالی از سوی صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی و بنگاه های تولیدی تصریح کرد: بودجه در نظر گرفته شده از محل صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات ریالی به بنگاه های تولیدی و بخش کشاورزی رقمی حدود ۸ هزار میلیارد تومان است که از محل موجودی صندوق توسعه ملی و بانک ها با نرخ سود علی الحساب ۱۶ درصد به فعالان بخش کشاورزی و بنگاه های زود بازده طی هفته جاری پرداخت می شود.

**اجلاس غیرمتعهدها در تهران فرصتی برای افزایش صادرات غیرنفتی

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی در ادامه گفتگو در مورد تأثیر برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران برای معرفی فرصت های اقتصادی ایران به سایر کشورها گفت: برگزاری چنین اجلاس مهمی در تهران با حضور بیش از ۱۲۰ کشور زمینه خوبی برای معرفی ظرفیت های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و… که می تواند پیش زمینه مناسبی برای توسعه فعالیت های اقتصادی کشور باشد.

محمود دودانگه با بیان اینکه برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران می تواند با توجه به ظرفیت های اقتصادی کشورهای عضو جنبش باعث افزایش توانمندی های اقتصادی کشورهای عضو اجلاس نم شود اظهار داشت: کشورهای عضو اجلاس نم می توانند با یک هماهنگی منظم و منسجم از ظرفیت های اقتصادی خود به خوبی استفاده کنند به همین منظور مسئولان اقتصادی کشورمان می توانند با معرفی فرصت های اقتصادی موجود و استفاده از پتانسیل های اقتصادی سایر کشورها باعث افزایش صادرات غیرنفتی ایران و در نهایت شکسته شدن تحریم های اقتصادی شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×