پوشش بیمه‌ای ۲۸۶ مددجوی کمیته امداد اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در همایش توجیهی مجریان طرح‌های خودکفایی و بیمه‌های اجتماعی مددجویان کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: هم اکنون ۲۸۶ خانوار مددجوی کمیته امداد امام با جمعیت ۱۰۰۰ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند .

وی با تقدیر از حرکت رو به جلو و خدمت‌رسانی به اقشار کم بضاعت جامعه از سوی این نهاد گفت: کمیته امداد امام خمینی گام‌های موفقی را در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه برداشته است.

محمدی افزود: هم اکنون ۲۱ طرح و پروژه اولویت‌دار در سال ۹۲ برای توسعه همه جانبه شهرستان خلخال در دست پیگیری است که صنایع فرش و چوب شهرستان خلخال از عمده این طرح‌هاست که صنایع چوب شهرستان خلخال به دست فراموشی سپرده شده است.

فرماندار خلخال همچنین از پیگیری برای شبانه‌روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی خلخال خبر داد و یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک با تامین پزشک از سوی مسئولان ذیربط استانی این درمانگاه شبانه‌روزی افتتاح خواهد شد و نیاز عمده مردم خلخال که زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند تامین خواهد شد.

محمدی ایجاد فضای لازم، ساخت کارگاه‌های فرش، واگذاری زمین برای ایجاد بسترها و حمایت تسهیلاتی از تولیدکنندگان فرش و صنایع دستی را از عمده برنامه‌های قابل پیگیری ۲۱ طرح و پروژه اولویت‌دار شهرستان خلخال اعلام کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات ارزشمند دولت در قالب طرح‌های هدفمندی یارانه‌ها و اجرایی شدن فاز دوم و طرح پزشک خانواده و سلامت اشاره کرد و گفت: در سال ۹۱ بیش از ۲۳۰ میلیون تومان از بابت بیمه مددجویان کمیته امداد امام (ره) به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده که به غیر از سهم مددجو بقیه این مبلغ از محل هدفمندی یارانه‌ها از طریق دولت پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال نیز در این همایش از بیمه شدن ۹۰ بافنده فرش در شهرستان خلخال خبر داد و بیان داشت: این امر با هدف ایجاد ثبات و آرامش شغلی برای مددجویان انجام شده است.

بهرام علیقلیزاده از مددجویان تحت پوشش نهاد کمیته امداد امام (ره ) خواست تا با اهمیت‌بخشی به مقوله بیمه و ایجاد بستر لازم برای آسایش آینده خانواده مددجویان کمیته امداد امام (ره) را یاری کنند.

وی از ارتقای فرهنگ کار و تلاش در بین خانواده‌های مددجویان خبر داد و تصریح کرد: توسعه بیمه تامین اجتماعی از اولویت برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی است. 

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

2 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

2 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

2 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

3 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

4 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

4 روز ago