اخبار نساجی

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای بازرگانی در همدان دایر می شود

همدان – مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای بازرگانی، خانگی، فرش ماشینی، موکت و کفپوش فردا در همدان آغاز به کار می کند.

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این نمایشگاه در نوع خود در غرب کشور بی‌نظیر است و بیش از ۸۰ واحد تولیدی محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می دهند.

بیاناتی افزود: این نمایشگاه در فضایی افزون بر هشت هزار مترمربع و در سه سالن الوند، هگمتانه و ابن‌سینای نمایشگاه بین‌المللی استان همدان دایر خواهد شد.

وی اضافه کرد: لوازم خانگی درشت از قبیل لوازم برقی خانگی در سالن الوند و تجهیزات ریز خانگی در سالن هگمتانه و فرش‌های ماشینی در سالن ابن‌سینا عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان افزود: در این نمایشگاه واحدهایی از کشورهای کره، آلمان، ژاپن و انگلستان نیز حضور دارند.

وی گفت: واحدهایی نیز از استان‌های تهران، همدان، خراسان، البرز، زنجان، اصفهان و ایلام در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای بازرگانی همدان حضور خواهند داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بیاناتی افزود: نمایشگاه سال جاری در جذب واحدهای خارج از استان رشد ۲۰ درصدی را تجربه کرده و از نظر تنوع و تعداد نیز رشد قابل توجهی داشته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان گفت: انواع فرش ماشینی، یخچال فریزر، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، هود، سینگ، ماشین ظرفشویی، سماور، ظروف غذاخوری چینی، ملامین، صندوق های نسوز، ظروف چدنی، شبکه چدن گریل و ظروف لعاب کاری شده از عمده محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای بازرگانی، خانگی، فرش ماشینی، موکت و کفپوش از نهم تا ۱۴ آبان ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و جمعه به صورت یک سره از ۱۰ صبح تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×