اخبار فرش ماشینی

بهترین مارک فرش ماشینی ۱۷۰۰ شانه در سال ۱۴۰۲

فرش شاهرخ

فرش های1700 شانه ماشینی دستبافت گونه
برند شاهرخ ارائه دهنده بهترین فرش های۱۷۰۰ شانه ماشینی دستبافت گونه در ایران و جهان

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که در هنگام خرید فرش با آن مواجه می‌شویم این است که بهترین فرش ماشینی چه مارکی است؟.

در انتخاب بهترین فرش ماشینی، باید عوامل مختلفی چون دوام، ظرافت، زیبایی و لطافت، کیفیت را در نظر گرفت. در بازار مجموعه‌ای از برندهای مختلف فرش ماشینی را می‌بینیم، اما در تولید فرش ۱۷۰۰ شانه تنها یک نام تجاری در میان بقیه برندهای فرش ماشینی برجسته است: فرش شاهرخ.

شاهرخ به دلیل تخصص بی‌نظیر خود در تولید فرش ۱۷۰۰ شانه با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته، فرش‌های دستباف ‌گونه بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

فرش‌های نفیس شاهرخ  با قیمت مقرون به صرفه در برابر فرش دستباف یک سرمایه گذاری برای زیبا‌تر شدن دکوراسیون خانه‌های شما خواهد بود. برای این منظور شما را به مشاهده فرش ۱۷۰۰ شانه شاهرخ دعوت می نمایم.

شاهرخ بهترین برند فرش ماشینی در محصول فرش 1700 شانه
شاهرخ بهترین برند فرش ماشینی در محصول فرش ۱۷۰۰ شانه

فرش ۱۷۰۰ شانه زیبای لوکس

فرش ۱۷۰۰ شانه شاهرخ شباهت غیرقابل انکاری به فرش دستباف ابریشم دارد. فرشی که به سختی می‌توان تفاوت آن را با فرش دستباف تشخیص داد. در این فرش از نخی به درخشندگی ابریشم استفاده می‌شود و ریشه‌های آن از ابریشم دستباف است. فرش شاهرخ اولین تولید کننده فرش ۱۷۰۰ شانه در جهان است که این فرش را به کشورهای مختلف نیز صادر می‌‎کند. شاید بتوان به فرش ۱۷۰۰ شانه لقب لاکچری‌ترین فرش ماشینی داد. این فرش از نظر ظرافت و ریزبافت‌ بودن با ۱۲۰ رج دستباف برابری می‌کند. با این وجود قیمت آن بسیار پایین‌تر از فرش دستباف است، همین امر آن را به انتخابی هوشمندانه برای خانه‌های مجلل شما تبدیل کرده است.

خانه‌ی خود را با بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی باشکوه کنید. از تجمل فرش ماشینی ۱۷۰۰ شانه که نمادی از هنر و کیفیت است، لذت ببرید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نقشه درخشان 1700 شانه فرش شاهرخ

طرح باغ بهشت یکی از بهترین فرش های 1700 شانه شاهرخ
طرح باغ بهشت یکی از بهترین فرش های ۱۷۰۰ شانه شاهرخ

نقشه باغ بهشت – اجازه دهید روحتان در این باغ بهشتی سرگردان شود.

طرح آیسان 1700 شانه
نقشه آیسان – با این فرش مسحورکننده به دنیای افسانه‌ها قدم بگذارید.

فرش ۱۷۰۰ شانه شاهرخ، ترکیبی از کیفیت ساخت و طراحی‌های شیک هستند. دکوراسیون خانه خود را با این فرش لوکس و مقرون به صرفه مجلل کنید.

نقشه‌ی جمشیدی از کلکسیون قم کلاسیک
نقشه‌ی جمشیدی، در طرح پرنقش و نگار آن غرق شوید تا تخیل شما را به پرواز در بیاورد!

خرید از بهترین برند فرش ماشینی

آماده‌اید تا مکان خود را با بهترین فرش‌های ماشینی ۱۷۰۰ شانه زیبا کنید؟ در کلکسیون‌ها فرش شاهرخ را جستجو کنید و فرش مناسب خود را پیدا کنید!

برای خرید فرش از راوند کاشان و استفاده از مزایای خرید عمده فرش ماشینی ، می‌توانید با کارشناسان فروش شاهرخ با تلفن ۰۹۱۰۹۳۰۹۵۰۰ و ۰۳۱۵۵۴۳۵۳۰۰ تماس حاصل نمایید.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×