اخبار فرش ماشینیالیاف، نخ و پارچه

تحول در تولید نخ BCF توسط شرکت Oerlikon Neumag

شرکت Oerlikon Neumag در حال متحول کردن تولید نخ BCF با کارخانه نوآورانه BCF خود است و انقلابی در بهره وری و کارایی در صنعت نخ فرش ایجاد می کند.

در پاسخ به تغییرات بازار، جایی که پلی استر در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از نخ های فرش BCF را تشکیل می دهد، Oerlikon Neumag با نوآوری هایی که بر کل فرآیند تولید تسلط دارند، پیشتاز است.

BCF S8، در کنار کارخانه های BCF S+ و Sytec One، طیف متنوعی از محصولات را ارائه می دهد که نیازهای متنوع مشتریان را برآورده می کند.

BCF S8 به دلیل بهره وری بالا و توانایی در افزایش سبد محصولات، امکان رقابت موثر در بازارهای در حال تحول را متمایز می کند. گسترش مسیر مستقیم نخ باعث بهبود کارایی و کیفیت می شود.

از مزایای کلیدی BCF S8 می توان به تولید تیترهای ظریف تر و رشته های بیشتر در هر انتها، همسو با روند بازار اشاره کرد. حداکثر ۷۰۰ رشته در هر انتها و تیترهای ظریف ۲.۵ dpf را ارائه می دهد که ترجیحات مشتری را به طور یکپارچه برآورده می کند.

BCF S8 صرفه جویی قابل توجهی در هزینه با سرعت تولید بالاتر، راندمان سیستم ۹۹ درصد و صرفه جویی در انرژی تا ۵ درصد در هر کیلوگرم نخ ارائه می دهد که به کارایی هزینه و پایداری کمک می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوآوری هایی مانند طراحی های بصری HMI و تجزیه و تحلیل فرآیند هوشمند، عملیات را ساده می کند و کارایی را افزایش می دهد و اپراتورها را برای بهینه سازی عملکرد توانمند می کند.

در پایان، کارخانه BCF S8 Oerlikon Neumag نشان دهنده یک جهش رو به جلو در تولید نخ BCF است که بهره وری، کارایی و کیفیت بی نظیری را ارائه می دهد و می تواند صنعت نخ فرش را متحول کند.

S+ به طور یکپارچه ویژگی های فن آوری های S5 و Sytec One را ادغام می کند و عملکرد و تطبیق پذیری بالایی را با اجزای اثبات شده ارائه می دهد.

مزایای کلیدی S+ عبارتند از سرعت و ظرفیت تولید بالا، بهینه سازی شده برای حداکثر بهره وری بدون افت کیفیت.

Sytec One کارایی، تطبیق پذیری و مقرون به صرفه بودن بی نظیری را در تولید BCF ارائه می دهد که برای فرآیندهای سخت و بازیافت بهینه شده است و استاندارد جدیدی را در تولید BCF ایجاد می کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×