اخبار فرش ماشینیتکنولوژی و ماشین آلاتگالری ویدئو

نمـایشگاه صنایع وابـسته فرش ماشینی کـاشـان: پـلـی بـرای تـوسعـه صنـعت(ویدیو)

مصاحبه با آقای دکتر منصور دیاری در نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی

چهارمین نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کاشان برگزار شد. قبل از دوران کرونا این نمایشگاه در دانشگاه آزاد کاشان به مدت ۳ دوره برگزار شد. در این نمایشگاه هرآن چیزی که مرتبط به صنعت فرش ماشینی است مانند ماشین سازی، قطعه سازی، تجهیزات الکترونیک نرم افزار و سخت افزار، بسته بندی، تبلیغات، برق و الکترونیک و مواد اولیه نخ، الیاف و… حضور دارند.

این نمایشگاه به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع است. این نمایشگاه با بیش از ۶۰ شرکت کننده برگزار شد و از ۷ کشور دیگر مانند ترکیه، بنگلادش و ایتالیا و چند کشور دیگر در ایران به عنوان نماینده حضور دارند.

در منطقه کاشان و آران بیدگل حدود ۸۵۰ کارخانه تولید فرش ماشینی وجود دارد و حدود ۱۵۰ شرکت در زمینه ریسندگی، آهار، قطعه سازی و ماشین سازی فعالیت میکنند.

روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ هشتمین همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با شعار کلان نگری نمایشگاهی برگزار شد. هدف برگزاری این همایش بررسی تعدد نمایشگاه های بین المللی فرش ماشینی و پراکندگی حضور شرکت کنندگان ایرانی و مزایا و معایب نمایشگاه ها است. در این همایش گزارشی از روند حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه ها و سابقه ۳۶ ساله آن ارائه میشود و از شرکت هایی که بیشترین حضور خود را در نمایشگاه ها داشته اند تجلیل به عمل آید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×