اخبار نساجیگالری ویدئو

شرکت الوان ثابت: تمرکز بر خودکفایی و توسعه صادرات در صنعت رنگ (ویدیو)

گفتگو با آقای عماد محزون مدیر بازاریابی و فروش شرکت الوان ثابت

شرکت الوان ثابت، به عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرو در صنعت تولید رنگ، در نمایشگاه امسال حضور فعالی داشته و نظرات خود را درباره وضعیت نمایشگاه و توسعه فعالیت‌های خود مطرح کرده است. این شرکت با تمرکز بر افزایش صادرات و همکاری با کشورهای مختلف، تلاش می‌کند حضور خود را در بازارهای بین‌المللی گسترش دهد.

امسال تفاوت چشمگیری در این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل مشاهده نمیشود، اما بازدیدها در دو روز گذشته خوب بوده است. او بیان کرد که از حضور مشتریان داخلی و خارجی رضایت داشته و مذاکراتی در خصوص صادرات با بازدیدکنندگان خارجی از کشورهای منطقه انجام شده است. این شرکت به کشورهای مختلفی مانند پاکستان، ازبکستان، روسیه، آذربایجان و عراق صادرات دارد.

شرکت الوان ثابت امسال بر روی توسعه صادرات و تمرکز بیشتر بر صنعت نساجی کار می‌کند، یکی از بزرگترین صنایع کشور که با چالش‌هایی مانند عدم حمایت از تولید داخلی روبروست. به همین دلیل، تولیدکنندگان با مشکلاتی مواجه هستند. با این حال، الماس ثابت سعی دارد با تولیدات به‌روز و همگام با کشورهای دیگر، در تأمین رنگ و مواد مورد نیاز صنعت نساجی رقابت کند.

وی توضیح داد که این شرکت در سال‌های اخیر به سمت تولید رنگ‌های دانش‌بنیان حرکت کرده و از مواد اولیه داخلی استفاده می‌کند. هدف اصلی شرکت، خودکفایی در تولید رنگ است و تا کنون موفق شده‌اند ۳۰ تا ۴۰ درصد مواد وارداتی را با مواد داخلی جایگزین کنند.

در این نمایشگاه علاوه بر دیدار با مشتریان قدیمی، هدف شرکت الوان ثابت توسعه بازارهای جدید و تقویت بازارهای قبلی است. این شرکت به عنوان تنها تولیدکننده رنگ در خاورمیانه در ۱۰ صنعت مختلف از جمله نساجی، چرم، کاغذ، شوینده و آرایشی، خوراکی، دارویی، بنزین و مشتقات نفتی و کشاورزی فعالیت می‌کند. دستاورد بزرگ آن‌ها حرکت به سمت خودکفایی و تولید رنگ دانش‌بنیان با استفاده از مواد موجود در کشور است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×