اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه فرش و کفپوش دموتکس هانوفر هر دوسال یک بار برگزار خواهد شد

نمایشگاه DOMOTEX مجموعه محصولات خود را گسترش می دهد

پس از بررسی دقیق و در نظر گرفتن منافع همه شرکت کنندگان در نمایشگاه دموتکس هانوفر، تصمیم گرفته شد که “نسخه فرش و کفپوش DOMOTEX” را که در ابتدا ژانویه ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده بود برگزار نشود و در عوض با نمایشگاه DOMOTEX 2026 ادغام شود. این تصمیم برای اطمینان از موفقیت همه شرکت کنندگان، غرفه داران و هم بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه دموتکس ۲۰۲۶ گستره محصولات خود را گسترش خواهد داد و پروفایل دکوراسیون داخلی را به بخش فرش و کفپوش ها اضافه کرده است. این موارد شامل انواع رنگ، کاغذ دیواری، عناصر صوتی، کاشی، پوشش کف فضای باز و همچنین سایه بانها و … باشد و آن را به یک نمایشگاه بین المللی تجاری برای تزئینات داخلی تبدیل خواهد کرد.

“نسخه فرش و کفپوش” که در ابتدا برای ژانویه آینده برنامه ریزی شده بود، به چرخه دوسالانه منتقل می شود. در ژانویه ۲۰۲۶، فرش و کف پوش همراه با محصولات تکمیل داخلی ارائه می شود.

در ژانویه ۲۰۲۶، دموتکس بار دیگر جامعه بین المللی کفپوش را در محوطه نمایشگاه هانوفر گرد هم می آورد. اما در آینده، بازدیدکنندگان می توانند بسیار بیشتر از انواع معمول پوشش های کف انتظار داشته باشند. شرکت نمایشگاهی Deutsche Messe AG اعلام کرده است که مجموعه این رویداد را به شش گروه محصول جدید برای رنگ، کاغذ دیواری، عناصر آکوستیک، کاشی ها و پوشش های کف فضای باز و همچنین سایه بان ها  گسترش می دهد.

از سال ۲۰۲۶، دموتکس هر دو سال یک بار به غرفه داران و بازدیدکنندگان یک پلت فرم منحصر به فرد برای روندها و راه حل های نوآورانه در دکوراسیون داخلی ارائه می دهد که نوید هم افزایی ارزشمندی را برای غرفه گذاران می دهد. بنابراین DOMOTEX از نمایشگاه تجاری پیشرو برای فرش و کفپوش به نمایشگاه بین المللی برای پوشش کف و تزئینات داخلی تبدیل خواهد شد. تحت شعار «ایجاد اتاق‌ها – تبدیل فضاها»، بازدیدکنندگان می‌توانند در ژانویه ۲۰۲۶ راه‌حل‌های محصول منحصربه‌فردی را برای کف، دیوار و سقف کشف کنند.

سونیا ودل کاستلانو، مدیر جهانی DOMOTEX گفت: تصمیم برای اینکار به دلیل افزایش قابل توجه طیف محصولات متنوع از تولیدکنندگان کفپوش است که شامل پوشش های دیوار، پوشش های فضای باز و کفپوش های کاشی مانند، و … است که در DOMOTEX 2024 در سال ۲۰۲۴ راه اندازی شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همکاری با عمده فروشان DECOR UNION و MEGA Gruppe برای تکمیل و تزینات داخلی توجه زیادی را به خود جلب کرد و با استقبال خوبی از سوی نمایندگان خرده فروشی، تجارت و بخش های معماری مواجه شد.

یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان DOMOTEX 2024 نشان داد که ۴۲ درصد از شرکت کنندگان به موضوعات و محصولات مرتبط فراتر از صنعت کفپوش علاقه مند بودند. “بازدید کنندگان ما، از خرده فروشان گرفته تا نصاب ها و معماران، به اتاق ها به روشی جامع فکر می کنند. در نتیجه، بسیاری تمایل به کشف راه حل های محصول بیشتری برای تکمیل داخلی در DOMOTEX دارند. با گسترش مجموعه خود، ما به طور مداوم این استراتژی را دنبال می کنیم. ما همراه با غرفه داران خود توسعه داده ایم و یک مکان ملاقات مناسب برای تمام سطوح یک اتاق، از کف تا سقف ایجاد کرده ایم.” علاوه بر فرش و کفپوش، تولیدکنندگان رنگ، کاغذ دیواری، عناصر صوتی و عناصر سایه‌انداز و همچنین کاشی‌ها نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

DOMOTEX بعدی از ۱۹ تا ۲۲ ژانویه ۲۰۲۶ در محل نمایشگاه هانوفر آلمان برگزار می شود.

آیا هنوز هم دوست دارید محصولات خود را در نمایشگاه های تجاری دموتکس در سال ۲۰۲۵ ارائه دهید؟ با شرکت در نمایشگاه DOMOTEX در دبی، دسترسی بی نظیری به بازارهای خاورمیانه و ترکیه را به شما ارائه می دهیم. و با شرکت در نمایشگاه DOMOTEX asia/CHINAFLOOR در شانگهای، می توانید تماس های ارزشمندی را در سراسر بازار آسیا تضمین کنید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×