اخبار نساجی

نشست ویژه شورای‌ عالی اشتغال؛ هفته دوم اسفند

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نشست ویژه شورای عالی اشتغال در هفته دوم اسفندماه سالجاری برای پیگیری مصوبات اشتغالی سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد.

محمدحسین فروزان مهر در گفتگو با مهر از برگزاری یک نشست ویژه از سوی شورای عالی اشتغال در هفته دوم اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست تصمیمات استانی و ملی گرفته می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی و پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در حوزه اشتغال سخن گفت و اظهار داشت: قرار است در قالب این نشست، مسائل و پیش بینی های مربوط به سفر رهبری به کرمانشاه را پیگیری کنیم.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین اقدامات و مواردی که شورا در یکماه باقیمانده از سال دنبال خواهد کرد، موضوع مربوط به ارائه گزارش از عملکرد استان ها در زمینه ایجاد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت جدید شغلی خواهد بود.

به گزارش مهر، طی بهمن ماه سال جاری اقدامات مربوط به اعتبارسنجی و راستی آزمایی عملکرد استانها در زمینه تحقق سهم اشتغالی هر یک آغاز شده و قرار است جمع بندی نهایی عملکرد هر استان در یک نشست شورای عالی اشتغال که احتمالا در اسفندماه سال جاری خواهد بود، اعلام شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پیش از این قرار بود اطلاعات و آمار اشتغالی استانها در بهمن ماه سال جاری اعلام شود، اما به دلیل تاخیر برخی از استانها در جمع بندی گزارشات و ارسال آن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امکان ارائه گزارش اشتغالی هر استان در شورای عالی اشتغال در بهمن ماه سال جاری میسر نشد.

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قرار است عملکرد هر استان در قالب یک گزارش کلی جمع بندی و در یک نشست ویژه شورای عالی اشتغال که احتمالا نشست پایانی آن نیز در سال جاری خواهد بود، اعلام شود.

این احتمال نیز وجود دارد که شورای عالی اشتغال تا پایان سال جاری فقط یک نشست دیگر در اسفندماه برگزار کند که در آن مسائل مربوط به اشتغال زایی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری در سال جاری و همچنین عملکرد استان ها اعلام خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×