اخبار نساجی

۱۴درصد تامین مالی بخش صنعت توسط بانک صنعت و معدن صورت می گیرد

 

تهران-مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت:۱۴ درصد تامین مالی بخش صنعت و معدن توسط این بانک صورت می‌گیرد.

‘قربان دانیالی’روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر تامین مالی پروژه‌های صنعتی و معدنی توسط این بانک عنوان کرد: در حال حاضر ۱۴ درصد تامین مالی بخش صنعت و معدن توسط این بانک صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اولویت‌های تخفیف اعتبارات به پروژه‌های صنعتی ،بیان داشت: طرح های آمایش صنعت و معدن و طرح های نیمه تمام صنعتی که پیش از این قراردادهای آن‌ها منعقد شده در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد از ابتدای سال تاکنون ۴۰۰ طرح بزرگ و متوسط صنعتی و معدنی با بهره برداری از خطوط فاینانس این بانک به بهره برداری رسیده که برای ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم به همراه داشته است.

دانیالی با اشاره به سیاست حمایتی این بانک از واحدهای تولیدی ، اظهارداشت: اگر صنعتگران دچار مشکل شوند به تبع آن این بانک نیز در دریافت بازپرداخت تسهیلات از سوی آنها دچار مشکل می شود. بنابراین این بانک سعی می کند تا حد ممکن با صنعتگران تعامل داشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یادآور می شود مدیرعامل بانک صنعت و معدن پیش از این از اجرای ماده ۲۸ قانون توسط این بانک خبر داده و گفته بود:شش درصد جریمه تاخیر تمام تولیدکنندگانی که تا ۱۵ اسفند ماه امسال بدهی‌های خود را تسویه کنند بخشیده می‌شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به اولویت این بانک در ایجاد شعب در شهرک های صنعتی ،تاکید کرد سیاست این بانک توسعه و گسترش شعب در هر شهر و منطقه‌ای نیست و درمرحله نخست به دنبال گسترش خدمات الکترونیک در سطح کشور هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×