اخبار نساجی

بلومبرگ: افزایش فروش نفت ایران

 

بلومبرگ: افزایش فروش نفت ایران

شرکت کشتیرانی گیبسون اعلام کرد که تعداد نفتکش‌های ایرانی که برای ذخیره نفت در دریا مورد استفاده قرار می‌گیرند به پایین ترین سطح در دو سال اخیر رسیده است، زیرا بیشتر این کشتی‌ها نفت‌ خود را به مشتریان آسیایی تحویل داده‌اند که نشان از افزایش فروش نفت ایران دارد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، خبرگزاری بلومبرگ روز شنبه (۳ مارس/ ۱۳ اسفند) نوشت: شرکت کشتیرانی گیبسون اعلام کرد که تعداد نفتکش‌های ایرانی که برای ذخیره نفت در دریا مورد استفاده قرار می‌گیرند به پایین ترین سطح در دو سال اخیر رسیده است، زیرا بیشتر این کشتی‌ها نفت‌ خود را به مشتریان آسیایی تحویل داده‌اند که نشان از افزایش فروش نفت ایران دارد.

به نوشته بلومبرگ، این شرکت کشتیرانی مستقر در لندن در گزارشی اعلام کرد که در حال حاضر چهار نفتکش بسیار بزرگ که هر یک قادر به نگهداری دو میلیون بشکه نفت هستند، برای انبار نفت ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حالی‌که تعداد این کشتی ها در پایان سال گذشته ۱۶ فروند بود.

بنا به اعلام این شرکت، از زمان شروع سال ۲۰۱۰ این کمترین تعداد کشتی‌های مورد استفاده ایران برای نگهداری نفت است و احتمالاً نشان دهنده تغییر سیاست ایران در زمینه انتقال نفت به مشتریان است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت گیبسون افزود: ممکن است یکی از دلایل این کاهش استفاده ایران از نفتکش‌های بسیار بزرگ برای انتقال محموله‌های بیشتر و افزایش فعالیت‌ها و یا به دلیل تصمیم تهران برای تحویل هرچه بیشتر نفت در آستانه اجرایی شدن تحریم‌ها باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×