اخبار نساجی

بازنشستگان انگلیس با فقر، تنهایی و سرما دست و پنجه نرم می کنند

 

ایندیپندنت: نسل مستمری بگیر و بازنشستگان انگلیسی اکنون با فقر و تنهایی دست و پنجه نرم می کنند و پول کافی برای گرم کردن خانه های خود ندارند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، روزنامه ایندیپندنت روز یکشنبه (۴ مارس/ ۱۴اسفند) نوشت: فقر، تنهایی و سرما؛ همدم انگلیسی های بالای ۶۰ سال شده است.

براساس این گزارش، نسل مستمری بگیر و بازنشستگان انگلیسی اکنون با فقر و تنهایی دست و پنجه نرم می کنند و پول کافی برای گرم کردن خانه های خود ندارند.

ایندیپندنت، این وضعیت را «نتیجه سیاست های ریاضت اقتصادی در انگلیس» دانست و افزود: سه میلیون و سیصد هزار نفر از بازنشستگان، قدرت گرم کردن خانه های خود را ندارند و تعداد آنها در دو سال اخیر، نیم میلیون نفر افزایش داشته است.

در ادامه این گزارش آمده است: ۳۰ درصد از افراد بالای ۶۵ سال در انگلیس به سختی هزینه های پزشکی خود را تامین می کنند.
این روزنامه افزود: به هرحال بیش از ۶۰ درصد مردم انگلیس بر این باورند که تبعیض های سنی در این کشور رواج پیدا گرده و دیگر کسی به فکر سالمندان نیست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

آنگونه که ایندیپندنت نوشته، جمعیت پیران در انگلیس درحال افزایش است و اکنون بیش از ۱۴ میلیون انگلیسی بالای ۶۰ سال سن دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×