اخبار نساجی

ثروتمندترین مرد اروپا ۴۰ میلیارد دلار ثروت دارد

ایگوار کمپارت پنجمین مرد ثروتمند جهان با دارایی به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد دلار ثروتمندترین مرد اروپا شناخته شد.

ثروتمندترین مرد اروپا ۴۰ میلیارد دلار ثروت دارد

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس،امپراتوری «IKEA» توسط ایگوار کمپارت حدود ۷۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد؛ بر اساس ارزش‌گذاری بلومبرگ، این امپراتوری بیش از ۴۰ میلیارد دلار ارزش دارد و این میزان سرمایه، کمپارت را ثروتمندترین مرد در اروپا و پنجمین مرد ثروتمند جهان کرده است.

به گزارش بلومبرگ، بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ که یک رتبه‌بندی روزانه در مورد ثروتمندترین افراد جهان انجام می‌دهد، کمپارت کنترل تجارت شبکه‌ای از شرکت‌های سهامی و شرکت‌های قانونی که بیش از ۳۰ سال پیش تاسیس شده‌اند را بر عهده دارد.

این ارزش‌گذاری بر اساس گزارش سالانه مالی « آی‌کی‌ای‌اِی» انجام شده است. شرکت «آی‌کی‌ای‌اِی» اعلام کرد: با فروش ۳۴ میلیارد دلاری سود خالص این شرکت در سال ۲۰۱۱ برابر با ۴ میلیارد دلار ، درآمد فعال حدود ۵ میلیارد دلار و تولید ناخالص آن بیش از ۱۵ میلیارد دلار بوده است.

پر هگنز سخنگوی شرکت «آی‌ان جی‌کی‌ای» که ۹۰ درصد فروشگاه‌های « آی‌کی‌ای‌اِی» در سراسر جهان را در اختیار دارد، گفت: وی علاقه‌ای به پول ندارد و این را از روشی که برای مالکیت « آی‌کی‌ای‌اِی» در پیش گرفته است، می‌توان فهمید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×