اخبار نساجی

بازار اجاره بها با طرح تعزیراتی کنترل شد

 

بازار اجاره بها با طرح تعزیراتی کنترل شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح تعزیراتی اجاره بها درسال گذشته به خوبی توانست بازار اجاره بها را کنترل کند، گفت: اگر واحدهای مسکن مهر تحویل داده شود نیازی به اجرای این طرحها نداریم.

به گزارش افکارنیوز، ابوالفضل صومعلو در گفتگو با مهر در خصوص اجرای طرحهای تعزیراتی برای کنترل بازار اجاره بها، اظهار داشت: سال گذشته سازمان تعزیرات با وزارت مسکن توافق کرد که در مراحل بحران به کمک قوانین تعزیراتی و همکاری اتحادیه مشاوران املاک به ما کمک کنند تا فصل نقل و انتقال برای مستاجران آرام تر شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در آن مقطع طرح به خوبی اجرا شد، گفت: همه معتقد بودند که این طرح به خوبی جواب داده است، البته نمی گوییم که برای همه معاملات اجاره بها عدم افزایش ۷ تا ۹ درصدی اجرا شد اما تا حدود زیادی توانست بازار را کنترل کند، ضمن آنکه در آن مقطع از بحران عبور کردیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون امکانات زیادی را برای کنترل بازار اجاره بها در اختیار داریم و اگر روزی به شهر پرند بروید و حجم زیاد متقاضیان مسکن را ببینید مشاهده خواهید کرد که این سیاست ها جواب می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صومعلو اجرای طرح سازمان تعزیرات را مختص به فصل اجاره بها دانست و گفت: طرح سازمان تعزیرات برای ۳ تا ۴ ماه به ما کمک کرد و با اتمام نقل و انتقالات آرامش هم به بازار برگشت، بنابراین دیگر نیازی به ادامه طرح سازمان تعزیرات نبود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون مسکن با توجه به بازارهای رقیب مشکلی ندارد، اظهار داشت: به عقیده بنده، اگر واحدهای مسکن مهر تحویل داده شود نیازی به اجرای این طرح ها نداریم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×