اخبار نساجی

اجرای سلیقه‌ای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کشور را به سمت باتلاق می‌برد

 

اجرای سلیقه‌ای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کشور را به سمت باتلاق می‌برد

تین نیوز: اگر دولت بخواهد بدون حل مشکلات فعلی که گریبانگیر کشور شده و توجه به قانون، فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را اجراکند طوفانی در کشور ایجاد خواهد شد که تر و خشک با هم در آن خواهند سوخت.

نماینده مردم کاشمر در خانه ملت گفت: اجرای سلیقه‌ای فاز دوم قانون هدفمندی یارنه‌ها از سوی دولت، کشور را به سمت باتلاق سوق خواهد داد.

محمد رضا خباز در رابطه با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارنه‌ها گفت: اگر قانون هدفمندی یارانه‌ها بر اساس و مبنای قانونی اجرا شود برای کشور بسیار مفید است و شیرینی آن را ملت ایران به کام خود خواهند چشید.

وی در ادامه افزود:اجرای سلیقه‌ای فاز دوم قانون هدفمندی یارنه‌ها از سوی دولت، کشور را به سمت باتلاق سوق داده و کام ملت را تلخ خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خباز در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر دولت در پرداخت سهم یارانه تولید و بهداشت و درمان با مشکل مواجه است و اگر دولت بخواهد بدون حل مشکلات فعلی که گریبانگیر کشور شده و توجه به قانون، فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را اجراکند طوفانی در کشور ایجاد خواهد شد که تر و خشک با هم در آن خواهند سوخت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×