اخبار نساجی

اهداف دولت از تصویب مصوبه جدید درباره خودروهای خارجی

 

اهداف دولت از تصویب مصوبه جدید درباره خودروهای خارجی

رئیس کل گمرک ایران با اعلام اینکه در گمرک خودروهای خارجی که یکسال منتظر ترخیص بوده باشند، وجود ندارد، گفت: هدف دولت از مصوبه جدید واردات خودرو در نظر گرفتن تسهیلات برای واردکنندگان در شرایط تحریم بوده است.

عباس معمارنژاد در گفتگو با مهر در مورد مصوبه آزادسازی واردات خودرو با شرط ۳ سال ساخت گفت: هدف دولت از این مصوبه در نظر گرفتن تسهیلات برای واردکنندگان در شرایط تحریم بوده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه در گمرک خودروهایی که یک، دو یا سه سال منتظر ترخیص بوده باشند، وجود ندارد، افزود: این مصوبه برای ترخیص خودروهایی که در گمرک مانده باشند، نیست.

وی با بیان اینکه گمرک مجری مصوبات مربوط به گمرک است و برای اجرای هر یک از مصوبات برنامه ریزی می کند، اظهارداشت: تعرفه واردات خودروهای خارجی در سال جاری مانند سال گذشته همان ۹۰ درصد است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس کل گمرک ایران تصریح کرد: ممکن است حتی خودروهایی در مناطق آزاد یا ویژه باشند که هنوز به گمرک اظهار نشده اند و تا زمانی که اظهار نشوند، ترخیص آنها امکان پذیر نیست.

معمارنژاد خاطرنشان کرد: در مصوبه جدید شرط واردات خودرو از ۲ سال به ۳ سال افزایش یافته است که تسهیلات برای واردکنندگان محسوب می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×