اخبار نساجی

تجلیل از «علیرضا حیدری» و «رحیم علی‌آبادی» در روز صنعت و معدن

دو ورزشکار عضو «اتاق تهران» مورد تقدیر قرار می‌گیرند

تجلیل از «علیرضا حیدری» و «رحیم علی‌آبادی» در روز صنعت و معدن با پیشنهاد اعضای ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن و تایید آن در مراسم روز صنعت و معدن در دهم تیرماه از دو ورزشکار ملی و فعال اقتصادی تجلیل خواهد شد. علیرضا حیدری و رحیم علی‌آبادی از قهرمانان سابق کشتی ایران و عضو اتاق تهران که در دو حوزه معدن و صنعت فعالیت اقتصادی دارند در روز صنعت و معدن مورد تجلیل فعالان اقتصادی قرار خواهند گرفت.

به گفته احمد امیراحمدی نماینده اتاق تهران در ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن، در جلسه اخیر این ستاد که روز شنبه سوم تیرماه به ریاست فریدون احمدی معاون وزارت صنعت و معدن وتجارت برگزار شد، ارتباط دو حوزه مهم اقتصاد و ورزش نیز مورد بحث قرار گرفت و با پیشنهاد اعضا و تایید ستاد قرار شد به منظور تقویت رابطه اقتصاد و ورزش، تشویق صنعتگران و فعالان اقتصادی به ورزش و هم‌چنین حضور ورزشکاران در فعالیت‌های مولد اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای تقویت اقتصاد کشور، دو تن از ورزشکاران و قهرمانان ملی فعال حوزه صنعت و معدن مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند.

با تصمیم ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن، مسئولیت برگزاری این تجلیل و شناسایی ورزشکاران فعال در این حوزه به احمد امیراحمدی از پیشکسوتان کشتی و عضو سابق هیات نمایندگان اتاق تهران است واگذار شد. امیراحمدی با اعلام این خبر گفت: «علیرضا حیدری قهرمان جهان و المپیک در کشتی آزاد و رحیم علی آبادی از مدال آوران جهان و المپیک و قهرمان آسیا در کشتی فرنگی که هم‌اکنون در حوزه فعال معدن و صنعت فعالیت دارند برای این کار انتخاب شده‌اند و در مراسم دهم تیرماه از این ورزشکاران که اکنون بیشتر فعالیت اقتصادی دارند تقدیر خواهد شد».

علیرضا حیدری و رحیم علی‌آبادی که از چهره‌های شناخته شده در ورزش قهرمانی کشور هستند هر دو از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران کارت بازرگانی دریافت کرده و وارد فعالیت های مولد اقتصادی در دو حوزه معدن و صنعت شده‌اند.

در مراسم روز بزرگداشت صنعت و معدن هم چنین علیرضا حیدری از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت به عنوان بهره بردار نمونه در حوزه معدن معرفی خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×