اخبار نساجی

زمان اجرای فاز دوم هدفمندی با توجه به شرایط اقتصادی و آمادگی جامعه تعیین می شود

 

زمان اجرای فاز دوم هدفمندی با توجه به شرایط اقتصادی و آمادگی جامعه تعیین می شود

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از تناقض گویی در بدنه دولت در خصوص زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: زمان اجرای فاز دوم هدفمندی با توجه به شرایط اقتصادی و آمادگی جامعه تعیین می شود و از نظر من شخص رییس جمهور این زمان را تعییین می کند

به گزارش قدس آنلاین غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با  خانه ملت گفت:زمان فاز دوم هدفمندی باید با توجه به شرایط روانی و اجتماعی و اقتصادی جامعه تعیین شود تا اجرای این مرحله بتواند نتایج مثبت خود را بر جای گذاشته و همچنین دست یابی به اهداف اجرای قانون نیز محقق شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع افزود:متاسفانه مشاهده می شود که زمان اجرای فاز دوم از طرف اعضای دولت به صورت متناقض اعلام می شود که این مسئله تاثیرات منفی در بازار می گذارد.

تاجگردون با تاکید بر این که زمان اجرای فاز دوم هدفمندی را رییس جمهور تعیین می کند، گفت:از نظر من زمان اجرای فاز دوم توسط شخص رییس جمهور تعیین می شود و وی با توجه به ارزیابی که از فضای کلی جامعه می کند این تعیین زمان را انجام می دهند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد:تعیین زمان فاز دوم هدفمندی اهمیت زیادی دارد چرا که اجرای این فاز باید در شرایط آرام اجتماعی و اقتصادی صورت بگیرد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×