اخبار نساجی

۹۰۵ طرح مهر ماندگار در کشور در حال اجرا است

 

تهران- معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: در حال حاضر ۹۰۵ طرح مهر ماندگار که نقش اساسی در پیشرفت کشور دارند درحال اجرا است.

‘رحیم ممبینی’ در حاشیه جلسه امروز /سه شنبه/ کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: اعتبار مورد نیاز این طرح ها ۱۶۸ هزار میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: تعدادی از این طرح ها در سال جاری به اتمام می رسد که اعتبار مورد نیاز برای آنها ۶۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

معاون بودجه معاونت برنامه و نظارت راهبردی رییس جمهوری ادامه داد: از این میزان اعتبار پیش بینی شده ۷ هزار میلیارد تومان از محل منابع عمومی و مابقی از محل سایر منابع از جمله منابع سرمایه گذاری شرکت های دولتی تامین می شود.

ممبینی همچنین اظهار داشت: در قانون بودجه سال ۹۱ ظرفیت های خوبی برای تامین منابع مالی طرح ها پیش بینی شده است که ازجمله فروش اوراق مشارکت، اموال و سهام است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهارامیدواری کرد که با توجه به اعتبارات مصوب طرح ها و ظرفیت های مالی موجود، طرح های مهر ماندگار در سال جاری به اتمام برسد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس که ‘علی اکبر محرابیان’ دستیار ویژه رییس‌جمهوری و مسوول طرح‌های مهر ماندگار کشور نیز حضور داشتند طرح های مهر ماندگار و نحوه تامین منابع مالی آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به پرسش های نمایندگان پاسخ داده شد.

غلامرضا اسدالهی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز در مورد جلسه امروز این کمیسیون توضیح داد که این جلسه به منظور رفع شبهات برخی از نمایندگان نسبت به نحوه اجرای طرح های مهر ماندگار و تامین منابع برگزار شد.

وی افزود: گزارش ها و توضیح های محرابیان و ممبینی قانع کننده بود و برخی موارد نیز نیاز به تفسیر بیشتر داشت که مقرر شد در این زمینه جلسات دیگری برگزار شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×