اخبار نساجی

تنظیم بازار وظیفه اصلی مسئولان است

 

تنظیم بازار وظیفه اصلی مسئولان است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وظیفه اصلی دولت را تنظیم بازار و رساندن کالاهای ضروری به دست مردم دانست.

غلامحسین شیری با تاکید بر تولید کالاهای ضروری، وظیفه اصلی دولت را تنظیم بازار دانست و افزود: هر چند دولت در بخش کشاورزی وام های خوبی را برای ماشین آلات و باغ دارها در نظر گرفته است اما، آن چیزی که بیشتر مد نظر است، سرمایه گذاری در بعضی کارها مثل تنظیم بازار است. دولت موظف است با تنظیم بازار کالاهای ضروری را به موقع به دست مردم برساند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرماهی ایرانی گفت: رهبران الهی از قدرتی برخوردار هستند که می توانند در هر شرایطی بهترین تصمیم ها را بگیرند. مقام معظم رهبری نیز از چنین ویژگی برخوردار هستند. ایشان با اعلام شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نشان دادند که چقدر مدبر هستند و در واقع با اعلام این شعار با یک تیر چند نشان زدند.

وی افزود: اخیرا بحث کنجاله در کشور مطرح است. من به جای برخی مسئولان عرق می ریزم. کنجاله را که دیگر می توانیم تولید کنیم. اصلا باید در این ۳۰ سال تولید می کردیم. باید در درجه اول به خودکفایی برسیم. اگر این اتفاق بیفتد کدام تحریم می تواند بر ما اثر کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: همان طور که با کمک دانشمندان تولید بنزین در کشورمان به مرز خودکفایی رسید و تحریم ها دیگر نمی تواند بر ما اثر کند. باید در سایر کالاها و محصولات نیز به این مرز برسیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر شعار سال جاری محقق شود، دشمن مایوس، رفاه عمومی بالا، اشتغال ایجاد و مردم امیدوارتر می شوند. باغ ها هر روز آباد تر و مزارع پر رونق تر می شوند. وقتی کارخانه ها با تمام توان شان کار کنند سرمایه گذار به وجد می آید چرا که می داند دولت از آن حمایت می کند. این موجب می شود که مردم اعتماد به نفس شان افزایش پیدا کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×