اخبار نساجی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد: بهره مندی واحدهای صنعتی از حمایت های صندوق ضمانت

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد: بهره مندی واحدهای صنعتی از حمایت های صندوق ضمانت

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با تاکید بر لزوم حمایت بانک ها از واحدهای تولیدی گفت: تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی در دستور کار این سازمان است.

با بیان اینکه باید زمینه رقابت تولیدات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی با محصولات خارجی فراهم شود، اظهار داشت: بانک ها با رفع مشکل سرمایه در گردش این واحدها می توانند به افزایش راندمان تولید و اشتغال در کشور کمک می کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اشتغال پایدار و تولید روزافزون واحدهای تولیدی و صنعتی را از اولویت های مهم بخش صنعت دانست و افزود: برای دستیابی به تولیدات با کیفیت و استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید، نیاز به ارتقاء بهره وری در واحدهای تولیدی و صنعتی کشور احساس می شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه بانک ها از سرمایه گذاران در واحدهای تولیدی و صنعتی، تصریح کرد: بانکها با حل مشکل سرمایه در گردش این واحدها می توانند به افزایش راندمان تولید و اشتغال پایدار کمک کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مولایی با اشاره به نقش مؤثر شهرک ها و نواحی صنعتی در پیشرفت اقتصاد کشور اضافه کرد: شهرکها و نواحی صنعتی باید با حمایت بیشتر برای افزایش سطح کمی و کیفی محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی حرکت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی گام برمی دارد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس بودجه عمرانی شهرک ها و نواحی صنعتی در سال جاری به پنج برابر افزایش می یابد و با تمهیدات صورت گرفته از سوی سازمان، واحدهای صنعتی از حمایت های صندوق ضمانت بهره مند می شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×