اخبار نساجی

تحول در نظام مالیاتی، اتکای بودجه به نفت را کاهش می‌دهد

 

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به کاهش اتکای بودجه به درآمدهای نفتی از طریق تحول در نظام مالیاتی گفت: اگر سازوکار تحول مالیاتی به درستی پیاده شود قطعا اتکاء بودجه به درآمدهای نفتی در حد چشمگیری کاهش می‌یابد.

سید هادی حسینی گفت: ۳۳ سال قبل حضرت امام(ره) بر لزوم توجه به کشاورزی به عنوان محور اقتصاد، تاکید کردند و چندین سال است که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی‌شان بر ضرورت توجه به مسایل اقتصادی تاکید دارند، این درحالیست که به نظر نمی‌رسد مسوولان آنچنان که شایسته است به این مسئله پرداخته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن برای افزایش نارضایتی‌ داخلی در تلاش است، بر ضرورت همدلی وهمکاری مسوولان در جهت رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: کشور ما همه سازوکارهای نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و نیروی انسانی لازم را در اختیار دارد، حال باید پرسید کشوری که می‌تواند با همه بازدارندگی‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌ها در موضوع هسته‌یی به موفقیت‌های بزرگی برسد آیا نمی‌تواند زمین را بشکافد و محصولات باغی و زراعی را تولید کند؟

وی خاطرنشان کرد: مردم از قبل از انقلاب تاکنون همواره پیش‌قراول عرصه انقلاب بودند و هرگاه مسئولان در پست و مقامی کم آورده‌اند مردم به کمک آنان آمدند. بنابراین باید از این ظرفیت مردمی استفاده کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه برخی وزارتخانه‌ها برنامه‌ای هدفمند برای اقتصاد کشور ندارند، خاطرنشان کرد: این مشکلات باید حل شود. ایران همواره در طول تاریخ یکی از کشورهای برتر در تامین خوراک و صادرات آن فعال بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×