اخبار نساجی

سرمایه گذاری ایران،هند و افغانستان در جنوب کشور

 

سرمایه گذاری ایران،هند و افغانستان در جنوب کشور

در دیدار سه جانبه هیات های ایرانی, هندی و افغان در حاشیه نشست جنبش غیر متعهد ها در تهران بر قرار گرفتن بندر چابهار به عنوان کانون ترانزیت کالا به افغانستان توافق شد.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران به نقل از”اکونومیک تایمز”, در بیانیه مشترکی که پس از این نشست منتشر شد سه کشور با تاکید بر ادامه همکاری های سه جانبه در جهت سرمایه گذاری های مشترک بر قرار گرفتن بندر چابهار به عنوان کانون مشترک ترانزیت کالا از هند به افغانستان توافق شده است.

به گزارش این روزنامه چاپ دهلی , سه کشور توافق کردند با تشکیل گروه کاری مشترک تا سه ماه آینده مراحل نهایی تبدیل بندر چابهار به کانون ترانزیت کالا از هند به افغانستان را تکمیل کنند.
بر اساس این گزارش, هند برای دور زدن پاکستان در مسیر اتصال به آسیای میانه بر روی راه ترانزیتی بندر چابهار حساب ویژه ای باز کرده و گروه های مطالعاتی برای توسعه زیرساخت های این بندر و راه های ارتباطی با افغانستان و آسیای میانه تشکیل داده است و قصد دارد در آینده در این زمینه سرمایه گذاری کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×