اخبار نساجی

سایت خبری-تحلیلی تولید ملی آغاز به کار کرد

 

سایت خبری-تحلیلی تولید ملی آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: سایت تولید ملی با هدف ایجاد پیوند میان بازوان اقتصادی جامعه و یاری رسانی به تحقق اقتصاد مقاومتی از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تولید ملی سالهاست که مقام معظم رهبری، در نگاهی واقع بینانه  نسبت به مخاطرات فزاینده مصرف گرایی و مصرف زدگی بر  ضرورت اصلاح سیاست های اقتصادی با تکیه‌بر «تولیدات داخلی» تأکید و راهبرد بهبود شرایط اقتصادی کشور را حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح می کنند.

حمایت از تولید ملی اگرچه تا پیش از این یک وظیفه سازمانی محسوب می شد، اما تأکیدات مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام  بر ضرورت جهاد اقتصادی و هجمه ها و تحریم های بین المللی علیه کشور، رسانه ها را همچون سایر بخش ها مکلف کرده است تا بیش از پیش گام های موثر و مثبت خود را در این مسیر بردارند.

با توجه به نقش موثر رسانه ها در شناخت، ادراک ،  تغییر ارزش های مخاطب و وجود پتانسیل های بالقوه فراوان رسانه ای برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و کمک برای تحقق اقتصاد مقاومتی،  قطعا  راه اندازی رسانه تخصصی تولید ملی با نگرشی خلاقانه و مبتکرانه می تواند فرایند این تاثیرگذاری را شدت بخشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یاری رساندن به مسئولان در برقراری ارتباط با بستر جامعه،  شناسایی نیازهای واقعی و بکارگیری راهکارهای پاسخگوی آنها، معرفی تولید کنندگان، فعالان اقتصادی  و حمایت از اقتصاد تولید محور دیگر اهدافی ست که آنها  را  مجدانه دنبال خواهیم کرد.

مخاطبان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.tolidemeli.ir نه تنها به مطالب سایت دسترسی پیدا کنند بلکه با بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات خود ما را یاری کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×