اخبار نساجی

برخوردار: ساماندهی واردات نیاز کشور است

 

برخوردار: ساماندهی واردات نیاز کشور است

 

رییس مجمع عالی واردات بر ضرورت پرهیز از هر گونه نابسامانی در سیاستگذاری های تجاری و وارداتی تأکید کرد و گفت: ساماندهی واردات و ایجاد نظم پایدار در سیاستهای ارزی نیاز اصلی کشور است.

محمدحسن برخوردار در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: صدور بخشنامه های متنوع و متعدد و گاهی چند روزه باعث می شود که نظم قیمتها در بازار مختل شود و متأسفانه با آن سرعتی که قیمتها بنا به دلایلی افزایش می یابد با حذف برخی سیاستها ، این نرخها با همان شتاب پایین نمی آید و در موارد زیادی رکود فروش باعث کاهش قیمتها می شود.

آقای برخوردار گفت: واردات با ذکر منشأ ارز، ‌آزاد است و ترخیص کالاهایی که در روزهای اخیر در گمرک متوقف شده بود آغاز شده است که امیدواریم تأثیر مثبت خود را بر کاهش قیمتها داشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تأکید کرد: از نهادهای تصمیم ساز انتظار داریم از تجارب تشکلها و گروههای تجاری که از دانش کافی برای تجارت و واردات برخوردارند ، استفاده کنند تا در سیاستهای اقتصادی و تجاری دچار نوسان نشویم و آثار و پیامدهای آن هم قابل پیش بینی باشد.

برخوردار گفت: با توجه به جنگ آشکار اقتصادی دشمنان باید تلاش کنیم در داخل کشور آثار این تحریمها و توطئه ها از بین برود و این ظرفیت در اقتصاد ایران وجود دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×