اخبار نساجی

سرمایه گذار ترکیه ای کارخانه نساجی مازندران خلع ید شود

 

 

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی خواستار خلع ید سرمایه گذار ترکیه ای کارخانه نساجی مازندران بدلیل عمل نکردن به تعهداتش شد.

کمال علیپور خنکداری گفت: احیای نساجی مازندران بعنوان وعده رییس جمهور با واگذاری و جذب سرمایه گذار ترکیه ای در مسیر تازه ای قرار گرفته بود و قبول این سرمایه گذار با اعمال تعهداتی و تحقق این تعهدات همراه بود که پرداخت بدهی اولیه ۱۱۰ میلیاردریالی از جمله تعهدات بود.

وی افزود به رغم این تعهدات با گذشت سالها این تعهد اولیه هم جامه عمل پوشانده نشده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

علیپور اعلام ورشکستگی و تعطیلی این کارخانه در ابتدای سال جاری از سوی مدیران کارخانه در سالی که با عنوان سال تولید ملی نامگذاری شد را شایسته ندانست و گفت: احیای این کارخانه باید به مجری کار یعنی بانک ملی واگذار شود تا مشکلات و مسائل آن با همت و بکارگیری کارگران و نیروهای خود کارخانه مرتفع شود.

علیپور خنکداری به برگزاری جلسه ای با وکیل سرمایه گذار ترکیه ای، دو نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان قائمشهر و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران اشاره کرد و گفت: در این جلسه با تعیین مدت زمان ۱۵ روزه برای فعال سازی واحد ریسندگی و بافندگی کارخانه نساجی واقع در جاده نظامی، افزایش ظرفیت کار کارخانه گونی بافی در نظر گرفته شد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درصورت انجام این تعهد توسط سرمایه گذار گشایش ال سی صورت می گیرد و در غیر اینصورت براساس قانون حفاظت از صنایع وزارت صنعت نسبت به بازپس گیری این کارخانه اقدام خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×