اخبار نساجی

امضای قرارداد فروش ۶۰ فروند ایرباس به چین

 

امضای قرارداد فروش 60 فروند ایرباس به چین

 

در نخستین روز سفر رسمی فرانسوا اولند, رییس جمهوری فرانسه به چین طی مراسمی قرارداد فروش ۶۰ فروند هواپیمای مسافربری ایرباس به امضای شی جین پینگ, رییس جمهوری جدید چین و همتای فرانسوی رسید.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران به نقل از”ورلدبولتن”, مطابق قرارداد امضا شده بخش قابل توجهی از این هواپیماها در مجموعه کارخانجات ایرباس در تیانگجین, واقع در ۵۰ کیلومتری پکن ساخته خواهند شد.

به گزارش این خبرگزاری, اولند که نخستین رهبر غربی است که پس از انتخاب رهبر جدید چین در پکن به طور رسمی با وی دیدار می کند طی اظهاراتی هدف سفرش و هیاتی از صاحبان صنایع فرانسوی به پکن را تعدیل عدم تعادل تجاری بین فرانسه و چین عنوان کرد. رییس جمهوری فرانسه گفت: این کشور قصد دارد با افزایش سرمایه گذاری و صادرات توازن تجاری دوجانبه ای با چین برقرار کند. وی همچنین خواستار مشارکت استراتژیک فرانسه و چین در امور بین المللی شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه, فرانسه مشمول ۱.۳ کل تجارت خارجی چین می شود که در مقایسه با ۵ درصد تجارت خارجی چین با آلمان در رتبه عقب تری قرار دارد. میزان کسری تجاری این کشور با چین طی سال گذشته ۲۶ میلیارد یورو برآورد شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×