اخبار نساجی

صادرات سیمان ایران به ۲۴ کشور جهان

 

صادرات سیمان ایران

 

ایران به جای آمریکا خواهد نشست

نشریه گلوبال سمنت «Global Cement» در گزارشی اعلام کرد که سیمان ایران به ۲۴ کشور جهان صادر می شود و پیش بینی می شود که تا پایان سال ۲۰۱۳ صادرات سیمان ایران به ۱۸ تا ۲۰ میلیون تن برسد و به جای آمریکا را در جایگاه سوم تولید سیمان پس از چین و هندوستان قرار بگیرد.
علیرغم تحریم‌های پیچیده بین المللی علیه ایران صادرات سیمان پورتلند این کشور در سال ۲۰۱۲ میلادی نسبت به سال ۲۰۱۱ حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، میزان صادرات سیمان ایران در سال گذشته را ۱۳.۶۵ میلیون تن بوده که ۱۱.۸۵ میلیون تن آن سیمان پورتلند و ۱.۷۹ میلیون تن آن کلینکر بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین در این نشریه امده است که علیرغم تحریم های پیچیده بین المللی علیه ایران صادرات سیمان پورتلند این کشور در سال ۲۰۱۲ میلادی نسبت به سال ۲۰۱۱ حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش عراق، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، کویت، پاکستان، قطر، سومالی، ترکیه، امارات، گرجستان، عمان، تانزانیا، عربستان، ارمنستان، ازبکستان، قرقیزستان، واتیکان، هند، سویس و چین ۲۴ بازار صادراتی صنعت سیمان ایران در سال گذشته بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×