اخبار فرش ماشینی

اعلام آمادگی ترکیه برای سرمایه‌گذاری در صنعت نساجی گیلان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اعلام آمادگی سرمایه‌گذاری یک شرکت مادرتخصصی ترکیه در بخش‌های تراکتورسازی، پوشاک و صنایع نساجی در این استان خبر داد.

دکتر علی منتظری در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به سفر هیأت سرمایه‌گذاری کشور ترکیه به این استان اظهار کرد: سرمایه‌گذاران خارجی برای احداث واحدهای مختلف در گیلان اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: در جریان سفر سرمایه‌گذاران یک شرکت مادرتخصصی کشور ترکیه به گیلان برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای ورود سرمایه‌گذاران این کشور به استان فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آمادگی شرکت مادرتخصصی ترکیه برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تراکتورسازی، پوشاک و صنایع نساجی، پتروشیمی و … در استان خبر داد و بیان کرد: صنایع توانمندی در حوزه تولید داروهای ضد سرطانی، فولادی، سلولزی و معدنی در گیلان فعالیت می‌کنند.

منتظری با بیان اینکه صنایع نساجی، شیمیایی، تولید قطعات خودرو و … در گیلان استقرار دارند، تصریح کرد: تولیدات صنعتی استان به کشورهای مختلف صادر می‌شود و این واحدها توانایی همکاری مستقیم با سرمایه‌گذاران خارجی در بخش تولید و صادرات را دارند.

وی به نزدیکی گیلان به کشورهای سی.آی.اس اشاره کرد و گفت: وجود مرزهای آبی، هوایی و خاکی با کشورهای همسایه، بندرگاه‌های فعال با ظرفیت گسترده، منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی و فرودگاه بین‌المللی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در استان است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، کمک به توسعه صنعتی و تفکر افزایش مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را از اهداف این سازمان در استان دانست و یادآور شد: آمادگی همکاری با سرمایه‌گذاران به منظور رشد سرمایه‌گذاری و افزایش اشتغال در گیلان را داریم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×