اخبار فرش ماشینیاسلاید شومد و پوشاک

اعلام برنامه‌های بخش صنعت هشتمین جشنواره مد و لباس فجر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

برنامه‌های بخش صنعت هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از سوی دبیر این بخش اعلام کرد.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمیدرضا نیک‌طبع دبیر بخش صنعت هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در گفت‌وگو با کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: بیش از ۴۰ شرکت کننده در بخش صنعت و فناوری‌های نوین، با تمام قدرت در جشنواره امسال شرکت کرده‌اند و آخرین دستاوردهای خود را جهت استفاده طراحان در هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: امسال در جشنواره هشتم برای اولین بار “پلتفرم‌های فروش تولید داخلی” رونمایی می‌شود. همچنین کارگاه‌های آموزشی به منظورتبادل نظر بین طراحان، صنعتگران پارچه و کارخانه داران برگزار می‌شود. در واقع هدف اصلی کارگاه‌های آموزشی نیاز سنجی طراحان برای طراحی در کارخانه، استفاده از نبوغ و استعداد طراحان در تولید پارچه است.

نیک طبع بیان کرد: در بخش صنعت هشتمین جشنواره بین‌المللی مد ولباس فجر، نشست‌های تخصصی بین طراحان و تولید کنندگان و صنعتگران برگزار خواهد شد.

دبیر بخش صنعت هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر اظهار داشت: دانشگاه، صنعت و طراح سه رأس مثلثی هستند که اگر ارتباط و تعامل بین این سه برقرار باشد، بسیاری از مشکلات در زمینه طراحی و فروش لباس حل می‌شود.

نیک طبع به دیگر برنامه‌های بخش صنعت در هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر اشاره کرد و افزود: امسال در بخش صنعت جشنواره، توانمندی‌های فروش پارچه ایرانی و توانمندی کارخانجات کشور را به نمایش گذاشته خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، با شعار “خوشا مکران و نقش بی مثالش” ٢۶ بهمن تا ٢ اسفند ٩٧ از ساعت ١٠صبح تا ٨ شب در مجتمع نمایشگاهی “بوستان گفتگو” برگزار می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×