اخبار فرش ماشینی

فرش رویال هالی ترکیه (Royal Hali) و افزایش فروش به ۳ میلیون متر مربع

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

برند فرش ترکیه رویال هالی Royal Hali در سال جاری ۳ میلیون متر مربع فروش فرش و ۴۰ درصد افزایش گردش مالی را هدف قرار داده است. تانسل تولا، مدیر کل فرش رویال هالی ترکیه، با به اشتراک گذاشتن اهداف این برند در سال ۲۰۲۲، گفت که بیماری کرونا که حدود ۲ سال است کل جهان را تحت تأثیر قرار داده است، تأثیر مثبتی بر صنعت فرش گذاشته است.

تولا با اشاره به اینکه افرادی که باید زمان بیشتری را در خانه بگذرانند، احساس نیاز به نوسازی فرش های خود می کنند، گفت: «این امر بر ارقام تولید، فروش و صادرات ما نیز تأثیر مثبتی داشته است.

ما اهداف خود را برای سال ۲۰۲۲ بیشتر کرده ایم. می خواهیم گردش مالی خود را در این سال ۴۰ درصد افزایش دهیم.

تولا با بیان اینکه آنها در سال گذشته ۲ میلیون متر مربع فرش فروختند و با فعالیت های تجارت الکترونیکی خود حدود ۲.۴ میلیون لیر به گردش مالی اضافه کردند، گفت: ارقام تولیدی که ما برای سال ۲۰۲۲ هدف گذاری کرده ایم بالاتر از انتظارات ما است. ما فکر می کنیم که این حرکت صعودی تا پایان سال ادامه خواهد داشت. پارسال ۲ میلیون متر مربع فرش و ۱۶.۵ هزار تن نخ به فروش رسید. ما می خواهیم فروش فرش خود را ۵۰ درصد به ۳ میلیون مترمربع برسانیم و فروش نخ را به ۱۸ هزار تن برسانیم.

تولا با بیان اینکه به نزدیک به صد کشور صادرات دارند، ادامه داد: تلاش می کنیم این تعداد را بیش از پیش افزایش دهیم. سال گذشته با میانگین نرخ ۹۱ درصد به اهداف بودجه خود دست یافتیم. امسال قصد داریم مجموع فروش شرکت خود را حداقل ۴۰ درصد افزایش دهیم. ما به مطالعات نوآوری اهمیت زیادی می دهیم. با تیم مجرب، تحقیق و توسعه و طراحی متخصص در فرش، ما هر ساله با حفظ نبض روند مد مبلمان و دکوراسیون منزل در ترکیه و خارج از کشور، طیف مدل‌ها را شکل می‌دهیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×