اخبار فرش ماشینی

با در نظر گرفتن درآمد ۴۰ و ۲۰ هزار میلیارد تومان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دولت ۸ سناریوی جدول تغییر قیمت‌ها را به کمیته مشترک ارائه کرد
معاون پارلمان نهاد ریاست‌جمهوری از برگزاری جلسه مشترک دولت و مجلس در روز شنبه (دیروز) در مورد نحوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها خبر داد.‏حجت الاسلام مسعودپور در گفت‌وگو با ایسنا همچنین در مورد برگزار نشدن جلسه مشترک در روز چهارشنبه هفته گذشته گفت: دو نفر از اعضای دولت که در این کمیته عضو هستند، در سفر استانی بودند و دو نفر از اعضای مجلس نیز در دانشگاه بودند و به همین دلیل جلسه تشکیل نشد.

وی در مورد پیشنهاد اخیر مجلس در مورد بحث ۳۵ هزار میلیارد تومان خاطرنشان کرد: دولت در راستای هدف اصلی خود یعنی اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به دنبال تعامل و تفاهم با مجلس است. وی با بیان اینکه “‌بانک مرکزی اخیرا نرخ تورم را در حالتی که درآمد دولت از هدفمند کردن یارانه‌ها ۴۰ یا ۲۰ هزار میلیارد تومان باشد اعلام کرده است” گفت: روز سه‌شنبه نیز دولت ۸ سناریوی در مورد جدول تغییر قیمت‌ها با در نظر گرفتن درآمد ۴۰ و ۲۰ هزار میلیارد تومان به کمیته مشترک داده است. معاون پارلمان نهاد ریاست‌جمهوری ادامه داد: وقتی دولت این جداول را به کمیته مشترک ارائه داد، تعدادی از نمایندگان اعلام کردند که ابهام و هراس ما از نرخ تورم و افزایش قیمت‌ها در صورتی که درآمد دولت ۴۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شود، از بین رفت.

وی با اشاره به اینکه “موقعی که بحث ۴۰ هزار میلیارد تومان در هنگام تصویب لایحه بودجه در مجلس مطرح بود با تفاوت ۶ رای این پیشنهاد رای نیاورد”، گفت: اگر آن موقع نیز مانند اکنون اطلاع‌رسانی می‌کردیم، می‌توانستیم این ۶ رای را جابه‌جا کنیم و اکنون با توجه به توضیحات دولت امیدواریم که بحث ۴۰ یا ۳۵ هزار میلیارد تومان که مورد استقبال نمایندگان قرار گرفته است، به تصویب برسد. ‏

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×