اخبار نساجی

برای رسیدن به اقتدار مدنظر امام راحل باید در همه عرصه ها مقتدر بود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

وزیر مسکن و شهرسازی:
برای رسیدن به اقتدار مدنظر امام راحل باید در همه عرصه ها مقتدر بود

بجنورد- وزیر مسکن و شهرسازی و سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: برای رسیدن به اقتدار مد نظر امام راحل باید در همه عرصه ها مقتدر بود و این مهم تنها با پایداری مردم و اطاعت از رهبری امکانپذیر است.
برای رسیدن به اقتدار مدنظر امام راحل باید در همه عرصه ها مقتدر بود

به گزارش ایرنا، ‘علی نیکزاد’ پنجشنبه شب در نشست کارگروه مسکن خراسان شمالی در اسفراین گفت: هم اکنون نظام بخاطر اجرای رهنمودهای امام راحل و همچنین جانفشانی های مردم دارای اقتدار است اما برای رسیدن به اقتدار همه جانبه باید در عرصه اقتصاد نیز تلاش فراوان کرد.
وی اظهار داشت: باید ثابت کرد که همزمان می توان پرچمدار اسلام و عدالتخواه در جهان بود.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به تصویب کلیات وزارت امور زیربنایی در مجلس گفت: زیربناها محور توسعه در کشور هستند.
دکتر ‘هادی قوامی’ با اشاره به اینکه ۵۳ درصد مردم استان خراسان شمالی در روستاها ساکن هستند، گفت: این موضوع ضرورت رسیدگی بیشتر به وضع راههای روستایی استان را دوچندان کرده است.
ساخت یک مدرسه پنج کلاسه در فاروج، ساخت مسجد با ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در آشخانه، اختصاص دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت واحدهای معلولان و جانبازان در شهرستان مانه و سملقان، ساخت مسجد در جاجرم با یک میلیارد ریال اعتبار و همچنین اختصاص یک میلیارد ریال برای ایجاد بوستان شهری در جاجرم از مصوبات این نشست بود.
در این نشست همچنین مقرر شد که ساخت و تجهیز بیمارستان شهر آشخانه با ۱۰ میلیارد ریال آغاز و راههای روستایی با جمعیت بالای ۵۰ خانوار استان نیز زیرسازی و آسفالت شود

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×