اخبار فرش ماشینی

برندسازی فرش ماشینی کاشان با دیپلماسی شهری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شهردار کاشان گفت: استفاده از ظرفیت دیپلماسی شهری یکی از زمینه‌های نقش‌آفرینی سازنده شهرداری برای برندسازی فرش ماشینی کاشان در جهان است.

حسن بخشنده امنیه در حاشیه بازدید فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان از شرکت‌های فرش ماشینی این منطقه در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی تهران با تاکید بر استمرار تبلیغات ترویجی و محیطی شهرداری برای حمایت از «فرش کاشان» افزود: فرش با هویت، فرهنگ و زیست مردم کاشان عجین شده و به عبارت دیگر فرش نه صرفا فعالیت تجاری و اقتصادی بلکه عنصری فرهنگی و اجتماعی در منطقه فرهنگی کاشان است.

او تأمین مواد اولیه را از مهم‌ترین مشکلات فعالان واحد‌های تولید فرش دانست و گفت: ضرورت توسعه فناوری و شناسایی شیوه‌های جدید عرضه محصولات از دیگر دغدغه‌های تولیدکنندگان فرش است.

شهردار کاشان ادامه داد: منطقه کاشان به عنوان پایتخت فرش ماشینی، بیشتر نیاز بازار را تامین می‌کند، اما این بازار تضمین شده، نباید واحد‌های تولیدکننده فرش ماشینی را از بازار‌های بین‌المللی و صادرات غافل سازد.

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی کف پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران امروز به کار خود پایان می‌دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×