اخبار نساجی

برگزاری جشنواره فروش فرش دستبافت در تبریز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرش سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره فروش فرش دستبافت همزمان با ۲۵ استان کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح دوشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: این جشنواره از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند امسال با شعار “هر فروشگاه یک نمایشگاه” در تبریز و احتمالاً شهرهای مرند، مراغه، اسکو و اهر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: معرفی فرش دستبافت به همشهریان، ایجاد انگیزه و تحرک و رونق بازار داخلی فرش دستبافت ایران و نیز ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد از اهداف مهم برگزاری جشنواره فروش فرش دستبافت است.

به گفته رئیس اداره فرش سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی همه اقلام در معرض فروش این جشنواره، با پنج درصد تخفیف نسبت به بازار آزاد عرضه می شود.

وی با اشاره به سهم ۴۰ درصدی آذربایجان شرقی از مجموع صادرات فرش کشور، اضافه کرد: برگزاری این جشنواره می تواند پتانسیل های بالقوه آذربایجان شرقی در حوزه فرش را به خوبی معرفی کرده و بازارهای جدیدی را پیش روی فعالان هنرصنعت فرش قرار دهد.

به گفته سلیمانی، هم اکنون هزار و ۶۰۰ فروشنده فرش در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند که هزار و ۳۰۰ فروشنده از این تعداد دارای پروانه کسب هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس اداره فرش سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی از متقاضیان اسپانسری جشنواره فروش فرش دستبافت آذربایجان شرقی خواست طرح خود را تسلیم ستاد اجرایی جشنواره کرده و بر مبنای تصویب این ستاد در برگزاری جشنواره مشارکت داشته باشند.

جشنواره فروش فرش دستبافت بهمن و اسفند سالجاری همزمان با ۲۵ استان کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×