اخبار نساجی

بسته مهارتی کارآفرینان ارائه می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بسته مهارتی کارآفرینان ارائه می‌شود/ اجرای طرح ۱۰۰هزار نفری«شهروند کارآفرین»
معاون وزیر تعاون از اجرای طرح ۱۰۰ هزار نفری شهروند کارآفرین با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: بسته مهارتی کارآفرینان نیز ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین حسینی نیا امروز پنج شنبه در همایش بزرگ اندیشه سازان کارآفرین که به صورت همزمان در استان های کشور برگزار شده است، گفت: این همایش آغازی است بر طرح توانمندسازی و نهضت اشتغال زایی در کشور که برای دستیابی به هدف گذاری بخش تعاون دنبال می شود.

معاون پژوهش، تحقیقات و کارآفرینی وزارت تعاون، اظهار داشت: طرحی توسط وزارت تعاون با نام “شهروند کارآفرین” تهیه شده است که طی آن به موضوع توانمندسازی و استفاده از ظرفیت های کارآفرینان و کارجویان خواهیم پرداخت.

حسینی نیا با تاکید بر اینکه در اشتغال زایی برای اینکه ایده به فعل تبدیل شود نیازمند کسب مهارت های خاصی هستیم، افزود: در این زمینه بسته مهارتی افراد نیز تکمیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین بحث تکمیل مهارت های مورد نیاز کارجویان و کارآفرینان مقوله ای حائز اهمیت است چرا که اگر افراد نتوانند در این خصوص پیشرفت مناسبی داشته باشند حتی ممکن است منابع و تسهیلات نیز به هدر برود.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، ادامه داد: هم اکنون به منظور توانمندسازی و افزایش سطح مهارت های افراد، به ۱۰۰هزار نفر کارآفرین با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران آموزش ارائه می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حسینی نیا با بیان اینکه در قالب اجرای طرح شهروند کارآفرین، راه های کسب آمادگی برای کسب و کار و شناسایی فرصت های شغلی از مهارت های اساسی است، گفت: در این زمینه بحث بازارسازی و انجام کارهای گروهی و بکارگیری فناوری اطلاعات در کسب و کارهای جدید باید مورد تاکید واقع شود.

معاون وزیر تعاون همچنین به آموزش توسعه مشاغل خانگی در قالب بسته آموزشی شهروند کارآفرین اشاره کرد و بیان داشت: در همین ارتباط نحوه استفاده از بیمه های بازرگانی و قوانین مالیاتی هم به افراد کارآفرین آموزش داده می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×