اخبار نساجی

بیمه اتکایی اکو در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

ارسلان فتحی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این بیمه بین سه کشور پاکستان، ایران و ترکیه انجام خواهد شد که برای مطرح شدن در صحن علنی مجلس برای هیات رئیسه ارسال شد.

وی، اضافه کرد: در این قانون بانک کشاورزی را برای شرکت بیمه اتکایی در نظر گرفتیم و کشور ترکیه نیز بانک زراعت خود را برای این کار اختصاص داده است.

فتحی پور گفت: بیمه اتکایی اکو یکی از مهمترین بخش‌های حمایت از شرکت‌های صنعتی کوچک و بزرگ است که در سطح بین‌المللی نیز اعتبار داشته و تشکیل سازمان بیمه اتکایی بین المللی اکو اقتصادی پویا و مناسب را میان اعضاء خود به وجود خواهد آورد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید از پتانسیل‌های اکو استفاده‌های مؤثری داشت، افزود: هم اکنون کشورهای عضو اکو دارای ثبات اقتصادی مناسب و ارتباط تنگاتنگی با سایر کشور‌های دنیا هستند به صورتی که در صورت گسترش همکاری با آنها بسترهای مطلوبی در زمینه‌های اقتصادی در کشور فراهم می‌شود.

وی با رد هر گونه شایعه ای در رابطه با عدم استمرار در پرداخت یارانه ها گفت: پرداخت یارانه ها همچنان ادامه خواهد داشت .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته کارشناسان و مسئولان اقتصادی کشور، در صورت تصویب این لایحه از سوی نمایندگان مجلس، بیمه اتکایی بین المللی اکو با سرمایه ۱۰ میلیارد دلاری در ایران تشکیل خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×