اخبار نساجی

جزئیات مصوبه بسته جدید اشتغال۹۱

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه با اعلام اینکه طبق مصوبه شورای‌عالی اشتغال، قرار است بزودی از سوی معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور جداول جدید مالی و سهم اشتغال هر استان تدوین و ارائه شود، گفت: پتانسیل استان‌ها؛ موضوع مهم در تعیین سهم برای هر منطقه از کشور است.

محمدحسین فروزان مهر در گفتگو با مهر از جدیدترین برنامه ریزی ها و تصمیمات شورای عالی اشتغال برای ارائه بسته جدید اشتغالی سال ۹۱ خبر داد و گفت: در آخرین نشست شورا طی سال ۹۰ مصوب شد که معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، برنامه جدید اشتغال سال ۹۱ را در سقف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی ارائه کند.

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: همچنین قرار است از سوی معاونت رئیس جمهور ترکیب جدید منابع مالی و جدول آن برای اجرا در سال جاری طراحی و اعلام شود.

فروزان مهر تاکید کرد: امیدواریم در اولین نشست شورای عالی اشتغال در سال جاری، از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور وظایف بخش های مختلف و برنامه های جدید اشتغالی ارائه شود.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: جهت گیری برنامه جدید دولت در سال جاری بیشتر بر مبنای اهداف برنامه پنجم توسعه و همچنین قابلیت های استان ها تنظیم خواهد شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خاطر نشان کرد: همچنین طبق استراتژی های مختلف در استان ها و پتانسیل هر منطقه، سهم استان ها از بسته جدید اشتغالی در سال جار مشخص می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته فروزان مهر، هنوز برنامه ریزی مشخصی برای آغاز نشست های شورای عالی اشتغال در سال ۹۱ صورت نگرفته است، اما بزودی و در اولین فرصت مذاکرات و جلسات مختلفی در این رابطه برگزار می کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×